« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کمیته امداد؛
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون با مشارکت خیران نیکوکار سفره‌های افطاری با حضور 16 هزار نفر از مددجویان این نهاد برپاشده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم ضیافت افطاری مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج با حضور قائم‌مقام کمیته امداد استان و 300 نفر از مددجویان این نهاد در روستای خمینی آباد بخش سپیدار برگزار شد.


ارسلان جلال فرد، مراسم ضیافت افطاری مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج با حضور قائم‌مقام کمیته امداد استان و 300 نفر از مددجویان این نهاد در روستای خمینی آباد بخش سپیدار برگزار شد. ، در حاشیه این مراسم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون با مشارکت خیران نیکوکار 49 سفره افطاری با حضور  16 هزار نفر از مددجویان این نهاد برپاشده است.

وی با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در ماه رمضان است، افزود:  برای برپایی سفره‌های افطاری مددجویان در این ماه مبارک با مشارکت خیران و نیکوکاران بیش از 270 میلیون تومان هزینه شده است.

جلال فرد با اشاره به اکرام ایتام به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اصلی این نهاد، تصریح کرد: در حال حاضر 11 هزار و 125 یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند که از این تعداد 6100 نفر بدون حامی هستند.

وی به جذب 500 حامی در ماه مبارک رمضان امسال اشاره و بیان کرد: این حامیان نیک‌اندیش سرپرستی 590 نفر از ایتام و فرزندان محسنین را برعهده‌گرفته‌اند.

جلال فرد با یادآوری اینکه 709 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در استان آماده دریافت زکات فطریه و کفارات مردم هستند، گفت: ماه مبارک رمضان، فرصت بسیار مناسبی برای انجام کارهای خیر و رسیدگی به امور نیازمندان است، از مردم خدادوست و مؤمن هم استانی می‌خواهیم در این فرصت باقی‌مانده با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد یاریگر نیازمندان باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: