« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن ۹ نفر در پی برخورد پژو با گاو و ال نود در روستای سپیدار خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از صبح زاگرس  مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن ۹ نفر در پی برخورد پژو با گاو و ال نود در روستای سپیدار خبر داد.

 


جلال پوران فرد عنوان کرد : این تصادف در ساعت ۲۲ و ۳۷ دقیقه امشب در محور سپیدار بویراحمد روستای وحدت آباد اتفاق افتاد که بلافاصله بعد از اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج ۴ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.


پورا فرد با بیان اینکه هر ۹ مصدوم این صحنه حادثه توسط آمبولانس های اورژانس اقدامات اولیه را دریافت کردند افزود: به علت آسیب شدید ۳ مصدوم این حادثه بدحال گزارش شده است.


رئیس اورژانس ۱۱۵ استان تصریح کرد: هر ۹ مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.


پوران فرد نیز در حاشیه این خبر نیز اشاره‌ای به واژگونی پژو در محور یاسوج به شیراز روستای پریکدان کردو ادامه داد: این تصادف ۲ مصدوم در پی داشت.


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد: این تصادف در ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه امروز به وقوع پیوست که وضعیت هر دو به علت شدت جراحات بدحال گزارش شد که هر دومصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین