« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
فرماندار سمیرم:
فرماندار شهرستان سمیرم، گفت: ۱۴خردادماه، تلالو آرمان‌های بلند خمینی کبیر در آسمان جان‌هاست که همچون خورشیدی می‌درخشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا عسگریان، بیان کرد: سالروز رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرا رسیده است و آرمان‌های بلند آن مرد الهی و مطهر، همچون خورشیدی در آسمان جان‌ها تلالو می‌گیرد.


فذماندار شهرستان سمیرم، افزود: حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت و خودباوری بخشید .


او، اضافه کرد: بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بوده و خواهد بود.


این مسئول شهرستان سمیرم، قیام ۱۵ خرداد را به‌عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تأثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران برشمرد و متذکر شد: امام راحل عظیم الشان دراین‌باره می‌فرمایند: «قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستم‌شاهی را در هم شکست و افسانه‏ها و افسون‏ها را باطل کرد و کاخ‏های ستم را درهم کوبید».


عسگریان با عرض تسلیت سالگرد جان‌گداز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به عموم مردم شریف ایران اسلامی بخصوص به شهروندان قدرشناس شهرستان سمیرم، یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت و یادآور شد: از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌کنم.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین