« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
جهان
رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به نقش بزرگی که نهادهای اسلامی در برقراری اتحاد میان مردم روسیه ایفا می‌کنند، عید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفت.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از ایسنا؛ رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به نقش بزرگی که نهادهای اسلامی در برقراری اتحاد میان مردم روسیه ایفا می‌کنند، عید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفت.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) در پیامی اعلام کرد: نهادهای اسلامی در بخش بزرگی در تقویت گفتگو میان ادیان و مذاهب مختلف و برقراری اتحاد میان مردم روسیه نقش دارند، آنها قاطعانه با تمامی اشکال افراط‌گرایی و تعصب مذهبی مخالف هستند.

پوتین، عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت

پوتین اظهار کرد: گروه مسلمانان روسیه به مشارکت فعال خود در روسیه و کمک به کشور از راه فعالیت‌های نتیجه‌بخش خود در حفاظت از میراث معنوی، فرهنگی و تاریخی روسیه ادامه خواهند داد.

رئیس جمهور روسیه در پایان برای تمامی مسلمانان روسیه صلح و آسایش را آرزو کرد.

مسجد بزرگ شهر مسکو امروز میزبان تعداد زیادی از شهروندان مسلمان روسیه و اقلیت مسلمان ساکن این کشور برای برگزاری نماز عید فطر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: