« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و ۳.۵ میلیارد تومان پول آن پرداخت شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عبدالمهدی بخشنده گفت: از آخرین روزهای فروردین ماه در استان‌های گرمسیر و نیمه گرمسیر، خرید تضمینی گندم را از کشاورزان شروع کردیم که سیلوهای کشور، این گندم‌ها را دریافت می‌کنند و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با همکاری سازمان برنامه و بودجه و بانک کشاورزی تا شب گذشته، پرداخت و به حساب کشاورزان واریز شده است.

او،متذکر شد: با این خرید تضمینی امسال نیز همانند چهار سال متوالی، در تولید گندم خودکفا می‌شویم و کل گندم مصرفی از تولید داخل است.

خرید ۲۰۴ هزار تن کلزا و پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بحث تولید کلزا نیز، ۲۰۴ هزار تن از کشاورزان مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر خریداری شده که تا شب گذشته، ۷۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و ۱۰۰ درصد تعهدات را در این زمینه به کشاورزان پرداخت کرده ایم که امیدواریم در ادامه نیز، خرید خوبی از سایر استان‌ها داشته باشیم.

بخشنده در ادامه به بحث برداشت چغندر از استان‌های گرمسیر و نیمه گرمسیر اشاره کرد و گفت: صد هزار تن چغندر از این استان‌ها برداشت و به کارخانه‌ها و مراکز تولیدی منتقل شده است که شکر حاصل از این برداشت نیز، به زودی وارد بازار می‌شود.

او،گفت: در مجموع تا این لحظه، اهدافی که در خرید گندم، چغندر و کلزا داشتیم هم در بحث تولید و هم در بحث منابع مالی تأمین شده و وجه آن، به حساب کشاورزان واریز شده است.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: