« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
آوای رودکوف؛
نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم لنده روز چهارشنبه در مصلی امام خمینی این شهر اقامه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مردم مؤمن شهرستان لنده پس یک ماه روزه داری و تزکیه نفس صبح روز چهارشنبه در مصلی امام خمینی  این شهر در صفوفی بهم فشرده نماز عید فطر را اقامه کردند.

بیرون مصلی امام خمینی (ره) لنده نیز مملو از جمعیت نمازگزاران بود که به عشق کسب پاداش یک ماه بندگی گرد هم آمده و نماز عید را اقامه کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این عید بزرگ به مسلمین جهان گفت:طی 40سال اخیر بواسطه مقاومت و ایستادگی مردم، و رهبری هوشمندانه امام راحل و خلف صالح آن بزرگوار، مقام معظم رهبری، نعمت هاى بزرگى حاصل گرديد.

حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به فرمایش حضرت امام که فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد در پاسخ به این سوال که : ما انقلاب کردیم اما چرا در بعضی از جاها اختلاس و فساد و تبعیض هست؟اظهار داشت: زیرا بعضا مناصب را به ناهلان سپردیم و مدیریت غیر حزب الهی و تفکر لیبرالیسم حاکم است.


عکاس/امیر حسین رفیعی



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: