« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
خودپردازهایی که نمی‌پردازند؛ لنده ای هایی که دستِ‌خالی به خانه برگشتند و یا روانه روستای ایدنک شدند به هر حال بانکها عیدی خوبی به مردم ندادند!!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم دریافت خدمات بانکی است، اما باوجود وعده‌های متعدد بانک‌ها مبنی بر ارائه سرویس‌های مناسب و خدمات‌رسانی به‌موقع، این قول‌ها بعضا محقق نشده و در بسیاری از موارد شهروندان و مسافران نمی‌توانند خدمات مناسبی را از شبکه بانکی کشور دریافت کنند.

نبود پول در عابر بانک‌های شهرستان لنده و دبه کردن خودپردازها به جای پول دادن به مشتریان این روزها و همزمان با تعطیلات خردادماه و عید سعید فطر  به‌شدت سبب نگرانی و سردرگمی شهروندان شده و آنها را روانه خانه و یا تنها خودپرداز روستای ایدنک نموده است.

در ادامه تصاویری از خودپردازهای بانکهای :سینا ؛صادارات ؛ملی؛کشاورزی و انصار که شهروند خبرنگار ما تهیه نموده منتشر می گردد.

کشاورزی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
لنده معرف شد به خبرنگاری دروغ
این تصاویر دروغن و هرکدام مربوط به زمان دیگه ای هستن
همه خودپردازها سالمن و در روز مواقع خاص خرابی دارن نه همه با هم
مدیر پایگاه خبر کاملا و صد در صد صحت دارد و هیچکدام از خودپردازهای شهرستان پول پرداخت نمی کردند.
دوستدار لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
بنده در آن روز همراه با دو نفر از دوستان به تمامی خودپرداز های لنده مراجعه کردیم هیچ کدام از بانک های لنده پول نداشتن که هیچ حتی غیره فعال هم بودند بنده خودم عکس ها رو گرفتم و به خبرنگار محترم رساندم
جناب شهروند محترم بنده حاضرم در یک جلسه در حضور مدیران بانک ثابت کنم که این روز و روز قبلش دستگاه غیره فعال بودند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: