« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
مجری طرح گندم کشور:
مجری طرح گندم کشور با اشاره به پیش‌بینی تولید ۱۴.۵ میلیون تن گندم در سال جاری گفت: خرید گندم از کشاورزان در سراسر کشور در حال انجام است و تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان از پول گندمکاران به حساب آنان پرداخت شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، اسماعیل اسفندیاری‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند برداشت گندم از اراضی کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: امسال 6 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور زیر کشت گندم رفت که پیش‌بینی می‌شود 14 میلیون و 500 هزارتن محصول از این اراضی برداشت شود.

او، گفت: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت در سامانه وجه گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود که تاکنون سه هزار میلیاردتومان از طلب گندمکاران پرداخت شده است.

مجری طرح گندم کشور همچنین از برداشت یک میلیون و 200 هزار تن گندم از سطح ‌355 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان خبرداد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال مانند سال‌های گذشته گلستان رتبه دوم تولید گندم کشور را به خود اختصاص دهد.

او، گفت: شهرستان گنبدکاووس نیز با تولید 307 هزار تن گندم از 107هزار هکتار از اراضی کشاورزی امسال نیز پرچمدار نخست تولید گندم بین شهرستان‌های کشور خواهد بود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین