« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
مأموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گوسفند قاچاق کشف و توقیف کردند.
  به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.


سردار مهدی انصاری عنوان کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و در بازرسی از این خودرو 125 رأس گوسفند فاقد مجوز حمل از اداره دامپزشکی کشف کردند.

وی ارزش تقریبی این احشام را بنابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و احشام کشف شده به اداره دامپزشکی استان منتقل شدند.

انصاری با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با هر گونه قاچاق و هنجار شکنی و اخلال در امور اقتصادی برخورد می‌کند، ادامه داد: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: