« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
نشست صمیمی جمعی از اعضای کمیته توسعه شهرستان لنده با مجری طرح آبادانی و پیشرفت این شهرستان و با حضور امام جمعه شهر لنده در سالن جلسات بنیاد علوی برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ابتدای این نشست نصرالله خسروی به نمایندگی از کمیته توسعه شهرستان لنده ضمن تشکر از اقدامات انجام شده امادگی کمیته مردمی توسعه شهرستان را جهت هر گونه همکاری با بنیاد علوی اعلام نمود.


خسروی در ادامه اهم مطالبات کمیته توسعه شهرستان لنده را از بنیاد علوی به شرح زیر اعلام نمود:
*تلاش جهت تسهیل دریافت وامهای اشتغال از جمله:سقف مناسب تسهیلات و آسان گرفتن در امر وثیقه و ضمانین؛ به نحوی که منجر به رسیدن به اهداف مطلوب گردد.

*بکار گیری نیروهای بومی منطقه برابر مقررات
*توجه ویژه به به حوزه های آموزشی؛ورزشی ؛بهداشتی و مبلمان شهری
*استفاده از ظرفیت هلدینگهای بنیاد مستضعفان جهت اشتغال زایی کلان در سطح شهرستان
*کمک در جهت توسعه مناطق گردشگری شهرستان که هم اکنون فاقد هرگونه زیر ساختی می باشد.

*امایش کامل سرزمینی شهرستان جهت فعالیت و تولید در زمینه گیاهان دارویی و توسعه کشاورزی



امیدوارم این تبادل نظرها باعث بهبود شرایط کار بنیاد علوی گردد

حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده نیز در این نشست با استقبال از فعالیتهای کمیته توسعه شهرستان اظهار داشت:دیدگاههای ارائه شده ماحصل انتقال نگاه مردم و نظرات آنها در مورد بنیاد می باشد و ضمن تاکید بر تسهیل در ضمانت های اعتبارات تخصیصی اظهار امیدواری کرد که این تبادل نظرها باعث بهبود شرایط کار بنیاد در شهرستان لنده  گردد.


مشاغل خرد روستایی هدف اصلی طرح محرومیت زدایی بنیاد علوی

پس از استماع نظرات و دغدغه ها و انتقادات اعضای کمیته توسعه و امام جمعه شهرستان لنده  شهرستان لنده ؛ سید محمد پوریزدانپرست ضمن تشکر از حضور صمیمی معتمدان به اهمیت نقش آنها در جوامع محلی پرداخت و از آنان خواست که در مسیر محرومیت زدایی با نظرات مفید و کارشناسی خود بنیاد را یاری نمایند .

ایشان در بخشی از سخنان خود به اهمیت مشارکت مردم برای رفع محرومیت از چهره شهرستان پرداخته و عنوان کرد : بنیاد با شعار کار با مردم برای مردم آماده است تا مشکل اشتغال را با توسعه مشاغل خرد روستایی حل کرده و به تبع آن شهرستان لنده در محور آبادانی و توسعه حرکت نماید.



وی از اعضای کمیته توسعه شهرستان خواستند که با سرمایه اصلی ارزشمند خود که اعتماد مردم به آنان است با گفتگو با مردم به رفع برخی مشکلات و معارضات در مسیر طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان در کنار مسولین کمک کنند تا میزان جذب اعتبارات و تسهیلات بیشتر شود.

ایشان به این نکته اشاره کرد که بعضی ابتدا اینگونه برداشت کردند که بنیاد به تنهایی قصد آبادانی شهرستان را دارد. از آنجا که هیچ آبادانی و پیشرفتی بدون حضور مردم هرگز محقق نشده و تداوم نخواهد داشت لذا این خود مردم هستند که با استفاده از تسهیلات کم بهره و مشاوره ها و آموزش های رایگان بنیاد علوی می توانند به اشتغال پایدار برسند.

مهندس پور یزدانپرست در ادامه این نشست به اهمیت مشاغل خرد اشاره نموده و اعلام کرد در سالی که گذشت بیش از ۵۰۰ شغل کوچک در غالب اشتغال یا به اشتغالی با سرمایه اولیه کم که از طریق پس اندازهای خود مردم و کمک بنیاد تامین اعتبار شده است راه اندازی شده است و به بهبود وضعیت مالی خانواده روستایی کمک کرده است ایشان اعلام امیدواری کرد چنانچه این مشاغل درسطح روستاها بیشتر گسترش یابند شرکت های هلدینگ با تامین بازار فروش محصولات سعی بر رونق دو چندان این مشاغل می نماید.


مجری طرح پیشرفت و  آبادانی شهرستان لنده عنوان کرد ما برای پیگیری و تسریع در اجرای مصوبات هر دو هفته یکبار با مسئولین در سطح شهرستان جلسه داریم که امیداریم خروجی این جلسات رفع بروکراسی های اداری باشد .

ایشان ضمن اشاره به کمک های بنیاد علوی در بحث زیر ساخت های توسعه ای شهرستان لنده مثل تخصیص اعتبار برای پل وحدت ،ساخت مرکز درمان بستر لنده و ایجاد بلوار سلامت علوی عنوان کرد خوشبختانه تعاملات با مدیران استانی و ادارات در سطح قابل قبولی است که امیدواریم بیشتر از این گسترش یابد، طبیعتا خروجی این تعاملات حل مشکلات بیشتری برای شهرستان در پی خواهد داشت. همچون طرح کمک به زیر ساخت آموزش و پرورش که با پیگیری های مداوم اداره مربوطه و کارشناسی که از سوی بنیاد انجام شد توانستیم مبلغی بیش از ده میلیارد ریال وسایل کمک اموزشی به این اداره کمک نماییم.


مهندس پوریزدانپرست در ادامه سخنان خود عنوان کرد میزان مشارکت مردم در شروع کار صندوق های توان افزایی ۲۵ درصد بوده که بمرور و با بستر ایجاد شده به رقم رشد ۷۰ درصدی رسیده ایم که این نتیجه اعتماد مردم به بنیاد علوی است و ما با شعار کار با مردم برای مردم ورود کردیم و به این اعتماد افتخار می کنیم .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
بنیاد ۳ کار انجام دهد تا رضایت نسبی مردم را فراهم نماید:
پوشش کانال سیل بند
تکمیل ساختمان فیزیکی پیام نور
ساخت یک و یا چند کارخانه و یا شرکت بزرگ جهت اشتغالزایی
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
والا چه عرض کنم.ناگفته و دغدغه ها بسیارند.لکن...،اینهمه نشست وجلسه وهمایش تا الان چه فایده و خروجی ملموس و مفیدی داشتند.؟
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
حرفه ای تر بود به نقل مینوشتید : چون عکس و مطلب و عملا کپی زدید
مدیر پایگاه سایتتون فاقد مجوز لازمه و داخلی هست
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
جناب ایمان
یه سوال دارم چرا کادر خبری سایت بنیاد لنده تماما اصلاح طلب هستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
فقط اظهارات نماینده بنیاد تقریبا مشابه است و گرنه خبر سایت وزین آوای رودکوف کاملا متفاوت و مثل همیشه با اهنگ است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
حالا اقای ایمان شما چرا نظرات مردم و امام جمعه را اصلا منعکس نکردید که فقط اظهارات پور یزدانپرست را منعکس کردید و این را بدانید که مردم ولی نعمتان این انقلابند و این نیز می گذرد.......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: