« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
بهبهان
اعضای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بهبهان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این دیدار که در دفتر کار سرهنگ عزیزی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بهبهان برگزار شد ، اعضای هیات رئیسه دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان در انجام ماموریت های پیش رو،راه های توسعه گسترش همکاری های مشترک دانشگاه و نیروی انتظامی را در راستای ماموریت های اجتماعی دانشگاه و کمک به حوزه های تخصصی نیروی انتظامی توسط اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان رسالت دانشگاه جامعه محور را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.


دکتر سید نژاد برگزاری آزمون های مختلف وزارت علوم در بهبهان را خدمت ارزنده ای عنوان کرد که به ابتکار دانشگاه صنعتی  خاتم الانبیاء بهبهان  و همکاری کلیه دستگاههای ملی ،استانی و شهرستان صورت گرفته و نیاز شهروندان و شهرهای  اطراف را برای طی مسیر طولانی و تحمل زحمت و هزینه های گزاف و خطرات جانی و مالی جاده‌ای  برای شرکت در آزمون های مختلف رفع کرده است.

سرهنگ عزیزی نیز ضمن تشکر از حضور رئیس و مسئولان دانشگاه  صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در ستاد فرماندهی ناجای شهرستان، بر تعامل و هم افزایی مشترک میان ناجا و دانشگاه در مسیر ایجاد امنیت فرهنگی و فکری برای آحاد جامعه بویژه دانشگاهیان تاکید نمود.


فرمانده انتظامی شهرستان در این دیدار با اشاره به تعامل مثبت بین دانشگاه و ناجا، افزود: خوشبختانه با توجه به تمهیدات صورت گرفته شاهد همکاری های خوب متقابل هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: