« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
از محل منابع اشتغال روستایی و عشایری؛
959طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 34 میلیارد و 622 میلیون تومان از محل منابع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایر برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سایر اقشار نیازمند روستایی و عشایری اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح کشور مقام پنجم را کسب کرد که در این خصوص لوح سپاسی از طرف استاندار سابق استان به مدیرکل کمیته امداد استان تقدیم شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اهداء لوح سپاس استاندار، گفت: بر اساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری 73 میلیارد و 800 میلیون تومان به اشتغال روستائیان و عشایر استان اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه 3139 درخواست از مناطق روستایی و عشایری استان تاکنون در سامانه کارا (کار،تعاون و امور اجتماعی) به‌منظور اجرای طرح اشتغال ثبت‌شده، افزود: از این تعداد،  1873 طرح بااعتبار 70 میلیارد و 189 میلیون تومان تأییدشده است.

مبشری ادامه داد:  959طرح اشتغال‌زایی برای متقاضیان روستایی و عشایری استان به بانک‌های عامل معرفی و 34 میلیارد و 622 میلیون تومان از محل منابع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایر برای اجرای این طرح‌ها پرداخت شد.

 وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم و سیاست‌های اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان است، گفت: به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته امداد در خصوص ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایر محروم استان، از بانک‌های عامل انتظار داریم که با تعامل و همکاری اعتبارات را جذب کنند تا برای نیازمندان روستایی و عشایری هزینه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: