« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
درحالی که قرار بود توزیع سبد کالایی از امروز سه‌شنبه یکم بهمن آغاز و تا 15 روز ادامه داشته باشد هنوز کالایی در شبکه‌های توزیع تعریف شده قرار نگرفته‌ است!

به گزارش آوای دنا به نقل از ایسنا، کارکنان دولت باید سبد کالایی خود را از اتحادیه کارکنان دولت (اسکاد) تهیه کنند که این اتحادیه متولی بخش توزیع جامعه هدف کارمندی و بازنشستگان در 31 استان است.

اتحادیه مرکزی فرهنگیان مسئول کالارسانی به فرهنگیان، اتحادیه مرکزی کارگران (امکان) برای توزیع سبد کالایی بین کارگران، فروشگاه اتکا برای نیروهای مسلح و بازنشستگان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، رفاه و سپه با بهره‌گیری از میادین برای خبرنگاران و طلاب درنظر گرفته شده است. کارکنان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز می‌توانند مثل طلاب، دانشجویان و خبرنگاران از شبکه‌های کالایی شهروند، رفاه و سپه استفاده کنند. علاوه بر این یک شبکه کالارسانی هم به‌طور اختصاصی در اختیار خود سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

قرار بود سبد کالایی شامل 10 کیلوگرم برنج هندی بسته‌بندی شده، دو عدد گوشت مرغ معادل چهار کیلوگرم، دو بسته 12‌ تایی تخم‌مرغ، دو بطری روغن مایع تولید داخل و 800 گرم پنیر با بسته‌بندی 400 گرمی UF از امروز در شبکه‌های تویع فوق در اختیار سرپرستان خانوار قرار گیرد ولی گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که توزیع سبد کالایی هنوز آغاز نشده‌ است.

بر اساس این گزارش‌، تاکنون به هیچ‌کدام از مراکز توزیع فوق به این منظور کالا اختصاص نیافته‌ و این درحالی است که مسوولان در وزارت صنعت، معدن و تجارت عدم آغاز توزیع سبد کالایی را مشکل سامانه دانسته و اعلام می‌کنند که تامین کالا انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته یکی از مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دولت هنوز کالایی برای توزیع در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار نداده‌ است.

بر اساس اظهارات این فرد، هرچند پیش‌تر اعلام شده بود که توزیع سبد کالایی از امروز آغاز می‌شود ولی دولت زمان توزیع کالا را به طور مبهم نیمه اول بهمن اعلام کرده و ممکن است کالاها از یازدهم به بعد در اختیار ما قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: