« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
فرماندار لنده عنوان کرد:
فرماندار لنده صبح امروز از محل برگزاری آزمون برخط انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان لنده بازدید کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سید خدادوست موسوی صبح امروز از محل برگزاری آزمون برخط انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که در محل دبیرستان حجاب شهر لنده برگزار شد بازدید نمود.


فرماندار شهرستان لنده در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت:انتخاب کارگزاران و مدیران اصلح، سزاوار توجه و بررسی فراوان است و باید معیارهایی برای سنجش افراد و انتخاب ایشان در نظر گرفته شود.


مهندس موسوی ضمن تاکید بر اصل شایستگی در انتخاب مدیران اظهار داشت:در اصول مدیریتی مدیران شایسته و خلاق ،تصميمات براساس واقعيات و بر مبناي نگاه تخصصي اتخاذ خواهد شد.


رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده در این بازدید بر ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش، استفاده از ظرفیت ها و فناوری های نو در جهت ارتقای سطح آموزشی مدیران، معلمان و دانش آموزان تاکیدکرد.
 

وی اظهارکرد: توجه به اصل اموزش و بروز رسانی این اموزش ها از طریق آزمون های برخط(انلاین) می تواند در جهت پیشبرد اهداف عالی آموزش در خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان موثر باشد که نیازمند همت وتلاش مضائفی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: