« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
درجلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مطرح شد؛
جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان لنده به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور رئیس اداره امور آب شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار لنده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان اظهار داشت: آب یکی از زیر ساخت های مهم در توسعه اقتصادی و کشاورزی است  و مدیریت صحیح آن برای ما بسیار ضروری است.


سید خدادوست موسوی افزود:مدیریت صحيح منابع آب وصیانت از این منابع حیاتی وظیفه کلیه افراد و دستگاههای اجرایی شهرستان لنده می باشد.


وی با تأکید بر آگاهی بخشی به مردم جهت صرفه جویی در مصرف آب گفت: باید فرهنگ صحیح مصرف منابع آب به مردم آموزش داده شود.


رئیس شورای اداری شهرستان لنده در این جلسه با تأکید بر مدیریت و استفاده صحیح از منابع آب شهرستان ؛برنامه ريزي جهت اصلاح روش‌هاي آبياري در خصوص حذف روش‌هاي سنتي و ترويج روش‌هاي آبياري تحت فشار و افزايش راندمان انتقال و توزيع آب از طريق بهينه سازي خطوط انتقال و توزيع آب، برنامه‌ريزي جهت اصلاح الگوي كشت منطقه و ترويج روش‌هاي كم آبياري را از جمله حدود انتظارات خود و از  وظايف ذاتی شوراي حفاظت منابع آب اعلام نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: