« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
200 نفر از دانش آموزان مقطع اول متوسطه از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوی آموزشی در شیراز اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، امیدوار کاراندیش، معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان ارائه خدمات فرهنگی به آن‌هاست، گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای جامعه هدف خود است که در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه 200 نفر از دانش آموزان مقطع اول متوسطه از مناطق محروم استان به اردوی آموزشی در شیراز –اردوگاه آیت‌الله ربانی- اعزام شدند، افزود: مدت زمان این اردو چهار روز و  اعتبار هزینه شده در این خصوص 48 میلیون تومان است.

کاراندیش در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته‌شده در این اردو برای دانش آموزان، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، زیارت شاه‌چراغ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌ها برای دانش آموزان شرکت‌کننده در این اردو است.

معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 480 نفر از مددجویان این نهاد در قالب گروه‌های مختلف به سفرهای زیارتی اعزام‌شده‌اند، گفت: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است و این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: