« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام گرفت:
به مناسبت هفته قوه قضائیه فرماندار و جمعی از مسولان شهرستان لنده با مسولان قضایی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در این دیدار که فرماندار ؛مدیر حراست فرمانداری ؛ بخشدار موگرمون و رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده حضور داشتند سید خدادوست موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه به شخصیت والای شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره کرد و افزود: نزد مردم تفاوتي بين قوا وجود ندارد و همه را اركان حاكميت و به نام حكومت مي شناسند، پس مسئولان بايد با همكاري و همراهي يكديگر در انديشه رفع مشكلات مردم باشند.


فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به سختی کار و دشوراریهای قوه قضائیه گفت : دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی خصوصا در بحث انتخابات آتی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.


عبدالله سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اداری شهرستان اظهار داشت:كاهش اطاله دادرسی به عنوان یك هدف اصلی در دستگاه قضایی دنبال می شود و این شهرستان پیشرفت های مطلوبی دراین عرصه داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: