« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
با اهداء عضو ؛
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هشتمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دکتر سبز با اعلام این خبر گفت: مرحومه زلیخا جمعه پور مادر ۵۲ ساله ساکن لنده، هشتمین  پیام آور ایثار و گذشتِ استان در سال۹۸ بود  که به علت سانحه رانندگی  دچار مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های  ایثارگر جمعه پور و قاسمی  به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

 وی افزود:خانواده های  فرهیخته و ایثارگرِ جمعه پور و قاسمی در لحظاتی سخت و جانکاه، با تصمیمی انسانی، جان  دوباره ای به هم وطنان  نیازمندشان بخشیدند.

سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های جمعه پور و قاسمی  گفت: این مادرمومنه و مهربان درتاریخ ۲۹خرداد بر اثر خونریزی مغزی ناشی از سانحه رانندگی  در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  بستری شد.

وی افزود: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحومه، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح یکشنبه ۲ تیرماه ۹۸ در بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کبد را انجام دادند  تا با اهداء آن  به هموطنان نیازمند، زندگی دوباره بخشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: