« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
صبح امروز انجام گرفت؛
صبح امروز مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار شهرستان لنده از پروزهای در دست اجرای لنده بازدید نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل راه و شهرسازی استان به اتفاق ؛معاون و مدیر حراست این اداره کل و  مهندس سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده از ساختمان نیمه کاره فرمانداری ؛جاده و پل تراب شهرستان لنده بازدید و در خصوص احداث پل روستای وحدت رایزنی و گفتگو کرد.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تماس با پیمانکار ساختمان فرمانداری بر شروع پروژه و خرید مایحتاج آن تاکید و اظهار امیدواری کرد عملیات تکمیل این ساختمان چند طبقه که از سال 1395 رها شده ؛ بزودی آغاز گردد.


سید عبدالمجید نژاد صفوی همچنین از جاده و پل ترای نیز بازدید و اظهار داشت تا شهریور ماه سال جاری بخش قابل توجهی از ملزومات این پل شامل شمع و کوله و غیره  تکمیل و نصب خواهد شد.

ایشان همچنین در خصوص روند کند احداث جاده لنده ؛ تراب به دهدشت بر تعیین تکلیف پیمانکار این جاده تاکید و خواهان تسریع در روند احداث این جاده شد.

گفتنی است کلنگ احداث پل تراب در اوایل سال 1394 با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده وقت مردم کهگیلویه و جمعی از مسولان شهرستانی و استانی به زمین زده شد و قرار بود 18 ماهه به بهره برداری برسد!!

به گزارش آوای رودکوف ؛وضعيت نامناسب جاده ها و محورهاي مواصلاتي مهمترين مشكل فراروي توسعه و اصلي ترين مطالبه اهالي اين شهرستان است.

شهرستان لنده دارای 22هزار نفر جمعیت و بیش از81 روستا و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: