« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی :
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی با اشاره به واگذاری ۵ هزار هکتار از اراضی شهرک‌های کشاورزی از دی ماه ۹۶ تاکنون، گفت: در آمایش و امکان‌سنجی تاکنون ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی کشور به شهرک سازی کشاورزی اختصاص داده شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، علی اشرف منصوری با اعلام این خبر، افزود: از دی ماه ۹۶ تاکنون نیز ۵هزار و ۶۴۶هکتار از شهرک های کشاورزی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، ادامه داد: از دی ماه سال ۹۶ تاکنون ۳۹ شهرک با مساحت ۹۹۶هکتار در حال احداث و بهره‌برداری است.

او، با اشاره به اینکه تعداد شهرک ‌های در حال احداث و بهره‌برداری از سال ۹۴ تا دی ماه ۹۶ برابر با ۹ شهرک به مساحت ۸۰هکتار بوده است ،گفت: تعداد شهرک‌های در حال احداث و بهره‌برداری شده به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی، افزود: همچنین میزان تسهیلات معرفی شده به بانک ۳۹۴ پرونده از سال ۹۶ تاکنون بوده است که به بسیاری از این متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

منصوری با تاکید به این که میزان تسهیلات معرفی شده به بانک دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: در این راستا یکهزار و دویست میلیارد تومان مصوب پرداختی بانک برای متقاضیان بوده است.

گفتنی است؛ بر اساس این گزارش، شرکت شهرک های کشاورزی وظیفه‌ مدیریت و پشتیبانی از زنجیره‌ تولید کشاورزی در مجتمع‌‌ها و شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای، دامی و یا شیلاتی را به عهده دارد و این شرکت با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر احداث و توسعه‌ی شهرک‌های کشاورزی با فن‌آوری نو به منظور بهبود بهره‌وری عوامل تولید از طریق تسهیل و تسریع فرایند سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ایجاد شده است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: