« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
سیدمحمد کاظم نظری عنوان کرد؛
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان و به ویژه مرکز استان شیوه عرضه کالا و قیمت‌های نابرابر سبب نارضایتی مردم شده است، ابراز داشت: نیاز به نظارت مستمر و کنترل بازار و برخورد جدی و قانونی در بازار استان محسوس است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدمحمد کاظم نظری در راستای مشکلاتی که در حوزه عرضه کالا وجود داشت به اتفاق دستگاه‌های نظارتی از چند منطقه شهر یاسوج برای بررسی وضعیت بازار بازدید کرد.

نظری با بیان اینکه، تخلفات چند صنف در این بازدید نمایان بود، افزود: فشار اقتصادی مردم، دغدغه همه مسئولین  می باشد و قیمت های متفاوت کالا موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان و به ویژه مرکز استان شیوه عرضه کالا و قیمت‌های نابرابر سبب نارضایتی مردم شده است، ابراز داشت: نیاز به نظارت مستمر و کنترل بازار و برخورد جدی و قانونی در بازار استان محسوس است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تاکید کرد: با همکاری تعزیرات، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌ها، بازدید از چند واحد انجام گرفت و موضوع در جلسات مربوطه پیگیری خواهد شد.

نظری افزود: موضوعات برای برخورد با گرانفروشی در جلسات به جدیت پیگیری خواهد شد و بازدیدها به شورای تأمین استان گزارش داده می شود و باید این گزارشات بازخورد و خروجی مناسبی داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: ضمن حمایت از کسبه‌های زحمت کش و با انصاف، با کسانی که از فضا سو استفاده کرده و به مصرف کننده ظلم می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.
نظری خواستار بازدیدهای مستمر و برخوردهای قاطع با متخلفین شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان هم بر تعامل بخش‌های مختلف برای تحقق تنظیم و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: با محوریت برنامه‌های پایش و نظارت بازار، بر اساس گشت‌های مشترک، بازدید از چند صنف در سطح شهر یاسوج اجرایی شد.

دیودیده عدم درج قیمت، گرانفروشی و مسائل بهداشتی را از جمله تخلفات برخی از این واحدها دانست و بیان داشت: اقدامات قانونی در راستای برخورد با تخلفات این واحدها انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: