« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد :
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواستار ساماندهی و شناسنامه دار کردن رسانه‌ها بویژه سایت‌های خبری شد و گفت: برخی رسانه‌های بدون مجوز حریم برای افراد نگذاشته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار حمید خرمدل در دیدار با برخی از اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها باید شناسنامه دار باشند زیرا مدیر حق دارد بداند که کسی وی را تخریب کرده و باید پاسخگو باشد.

وی با تقدیر از رسانه‌های فعال و بدون حاشیه این استان افزود: خود را موظف به حمایت از رسانه‌های دغدغه مند توسعه و تقویت انقلاب اسلامی می‌دانم و در این زمینه در جمع‌های مختلف تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام.

خرمدل حفظ حرمت افراد را ضروری دانست و ادامه داد: برخی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بدون مجوز به شخصیت افراد توهین می‌کند و به بهانه نقد حتی به رفتار افراد ورود می‌کنند.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها  پرچم دار و پیشران توسعه، دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی باشندو در مجموع برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی راهی جز رسانه نیست.

خرمدل با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقد منصفانه با حفظ حرمت‌ها را مد نظر داشته باشند، تاکید کرد: مجموعه سپاه فتح با آغوش باز و به گرمی پذیرای نقد منصفانه با هدف بهبود وضعیت موجود هستیم.

وی خواستار ورود رسانه‌ها برای کمک به توسعه استان شد و افزود: این استان با وجود داشتن طبیعت زیبا و بکر هنوز از نبود زیرساخت‌ها رنج می‌برد به گونه‌ای که در شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یک پارک اسکان درست و حسابی با این خیل عظیم گردشگر وجود ندارد.



تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: