« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: مدیران باید شرایط را به خوبی بدانند بر ظرفیت ها و توان مالی و مسائل قانونی مطلع و اشراف کامل داشته باشند و انتظارات و توقعات را بدون داشتن منابع و پشتیبانی بالا نبرند و به مردم با صداقت و براساس واقعیات رفتار کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حسین کلانتری در شورای اداری استان گفت: کار مردم را تکلیف شرعی، قانونی و انقلابی و حرمت به  ارزش های نظام، انقلاب و پایبندی و احترام گذاشتن به خون شهدا و آرمان های شهدا بدانیم. 

استاندار با بیان اینکه با انرژی و توان فکری و جسمی ۱۵۴ مدیر و مسئول و بیش از ۲۷ هزار کارمند با کمک و حمایت مردم در این استان می توان کارها را با تحرک و شتاب بیشتر به پیش برد، افزود: اگر با درک شرایط موجود و فشارهای بی امان دشمن به خودمان بیایم و با آهنگ روزهای انقلاب حرکت کنیم، قطعا امور مردم با سرعت به پیش خواهد رفت و دشمنان را در شرایط سخت کنونی مایوس خواهیم کرد.

کلانتری با اینکه، سرباز جمهوری اسلامی هستیم و باید با اراده و امید حرکت کنیم، گفت: با اختیارت قانونی، ظرفیت ها و ابزاری که در اختیار داریم باید به کارکنان، بخش خصوصی، سرمایه گذار، نیروی جوان فرصت بدهیم، حمایت کنیم، علمای عزیز، بزرگان، شورها را به کمک بخوانیم و با باز کردن میدانی وسیعتر برای خدمت بیشتر می توانیم خیلی کارهای را به سرانجام برسانیم و مردم در این راستا حامی ما هستند.

استاندار تاکید کرد: جرات را از بخش خصوصی، کارآفرینان، میدان داران عرصه اقتصادی نگیریم و باید آنها را پذیرش کرد، تقویت نمود و به آنها فرصت داد و در کنار کارها نظارت ها را هم داشته باشیم.

کلانتری، توسعه در بخش های مختلف، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، صنعت و دیگر موارد را یک جانبه، تک بعدی و متمرکز نمی بینم و اینکه آن را منحصر به یک منطقه نمی دانم و باید همه بخش ها و امور به موازات هم و به صورت متوازن و به لحاظ مالی و دیگر حمایت ها مورد توجه قرار گیرند و به پیبش بروند.

استاندار با بیان اینکه به مردم قول هوایی ندهیم و حرف آسمانی نزنیم، تاکید کرد: مدیران باید شرایط را به خوبی بدانند بر ظرفیت ها و توان مالی و مسائل قانونی مطلع و اشراف کامل داشته باشند و انتظارات و توقعات را بدون داشتن منابع و پشتیبانی بالا نبرند و به مردم با صداقت و براساس  واقعیات رفتار کنند.

کلانتری، انتخابات را فرایند و رخداد مهم سال جاری دانست و تاکید کرد: آماده سازی زمینه برای انتخاباتی سالم، پرشور و امن را از هم اکنون باید آغاز کرد و براساس فرآیند و برنامه زمانبندی شده کارها را به پیش برد.

استانداری، سالم انتخابات و صیانت حتی به یک رای را بسیار مهم بیان کرد و گفت: در کار انتخابات ایمان و اراده قوی داشته باشید و رای مردم را حق الناس بدانید و برای این امر از هم اکنون زمینه سازی کنید و بستر انتخاباتی سالم و مشارکتی که تعیین سرنوشت و اینکه امانتی بزرگ را  به ما واگذار کرده اند را مد نظر قرار دهید.

کلانتری ابراز داشت در هر جایی گذشت باشد در انتخابات گذشتی در کار نخواهد بود و نسبت به هرگونه بی عدالتی در انتخابات بسیار بی رحم هستم، چون حق الناس، آبرو، مصالح و خط قرمز نظام است.

وی تاکید کرد: با توجه به تجارب انتخابات های گذشته در استان آسیب شناسی صورت گیرد و تا ۲ اسفندماه که خیلی زمان داریم، مشکلات و آسیب ها را برطرف سازیم.

استاندار تاکید کرد به شهرها و همه مناطق دور افتاده استان سفر کنید و با هماهنگی فرمانداران برنامه های افتتاحی، کلنگ زنی و یا جابجایی مسئولین شهرستانی انجام شود.

وی به اهمیت خوب و سالم برگزاری کنکور در استان تاکید کرد و افزود: برگزاری کنکور بسیار مهم و حساس است و حمل و نقل پاکت ها و سوالات به موقع و با فراهم کردن شرایط خوب مکانی برای برپایی آزمون کنکور و همکاری همه جانبه تمام دستگاه ها در صورت نیاز به عمل آورده شود.

 استاندار به اهمیت نظم جلسات اشاره کرد و گفت: همه مدیران و اعضای هر جلسه با مطالعه و اطلاعات کامل شخصا و به موقع حاضر شوند، پیشنهادات لازم را برای جلسه و آخرین وضعیت برای تحقق مصوبات جلسه قبل را همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همه پیشنهادات و مصوبات جلسات در چارچوب قانون و قابلیت اجرا داشته و در توان دستگاه مجری برای اجرا باشد و دستگاه جوابگو در انجام آن باشد.

استاندار به کیفیت بخشیدن به تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته ها و مطالبه به حق آنها و حضور مدیران در بین مردم و در مساجد و بازدید از شهرستان ها تاکید کرد و گفت: کار مردم را اولویت اساسی بدانید و خدای ناکرده آنها معطل وسرگردان نشوند.

کلانتری، ارزشمندترین سرمایه یک سازمان را نیروی آن دانست و افزود: به نیروها و کارکنان بهاء و آموزش های لازم داده شود و به آنها فرصت دهید تا انرژی و فکر آنها بکار گرفته شود و زمینه ارتقاء آنها برای مسئولیت پذیری فراهم شود.

استاندار تاکید کرد: ارتباط مدیران استانی با مرکز کشور، وزارتخانه ها و سازمان مربوطه و با نمانیدگان مردم برای تحرک کارها و رفع مشکلات بیشتر و پیشنهادات خوب سازنده ارایه شود.

کلانتری به جذب اعتبارات و هرگونه منابع ای که به استان اختصاص داده می شود تاکید کرد و افزود: حتی یک هزار تومانی هم نباید از استان برگشت داده شود.

استاندار با بیان اینکه، زمان اندک است و فرصت ها زود از دست می روند، ابراز داشت: هم اکنون در شرایط خاصی قرار داریم و باید با همه توان و انرژی کار کرد و همه ظرفیت و امکانات را بسیج نمود و از هدر روی سرمایه ها جلوگیری شود و با بهره وری و ارزش افزوده تولید درآمد و ثروت کرد و نشان دهیم که با اتکاء به منابع داخلی و اراده و ایمان هم می توان تحریم ها را بی اثر و به شکست کشاند.

کلانتری در خصوص خبرنگاران هم گفت: به رسانه و اصحاب رسانه، صدا و سیما، فضای مجازی و سایت ها اهمیت داده شود و گله مندی را کنار بگذارید و انتقادات سازنده را به خوبی بپذیرید و همه انتقادات را به خوبی گوش داده و محترمانه پاسخ دهید و اذهان خود را درگیر حاشیه ها نکنید.
استاندار یادآور شد: کهگیلویه وبویراحمد در گردشگری شرایط کم نظیری دارد و و باید در این حوزه به لحاظ بستر سازی بیشتر توجه شود و در سطح ملی و بین المللی بیشتر مطرح گردد و جشنواره ها در این خصوص به خوبی اجرا شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه ملاقات با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و دکتر نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور در هفته جاری خواهم داشت و برای پیشرفت بخش های مختلف و مطالبات استان پیگیر خواهم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم به وجود ۲ هزار و ۲۵۰ پروژه نیمه تمام در استان اشاره کرد.

عزیز فیلی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهد.

فیلی با تاکید بر اینکه باید از ایجاد پروژه‌های جدید تا تکمیل پروژه‌های فعلی خودداری شود، ابراز داشت: باید برنامه ریزی به شکلی باشد که پروژه زخمی در استان نداشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: برخی پروژه‌های استان عمر بالای ۱۰ سال دارند و هدفگذاری تکمیل این پروژه‌ها مورد تاکید است.

فیلی به ظرفیت اسناد خزانه اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه‌ها به جذب حداکثری و مناسب اسناد توجه کنند.

فیلی با اشاره به سیل ابتدای سال و خسارت آن به زیرساخت‌های استان، گفت: با توجه به شروع بارش‌ها از اواسط شهریور ماه، باید پوشش زیرساختی و توسعه‌ای و رفع مشکلات به وجود آمده عملیاتی شده و اقدامات لازم اجرایی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هم گفت: دستگاه ها به تحقق اهداف حقوق شهروندی توجه لازم را داشته باشند.

محمد کاظم نظری افزود: بازرسین وزارت کشور با هدف بررسی تحقق حقوق شهروندی بازرسی و نظارت بر دستگاه‌ها را انجام خواهند داد و تاکید دولت بر تحقق حقوق شهروندی به شکل مطلوب است.

نظری با اشاره به انتخابات اسفند ماه ۹۸، بر فعالیت قانون محور ستاد انتخابات در استان تاکید کرد.

نظری با تاکید بر پاسخگویی به مکاتبات توسط دستگاه‌ها، گفت: مکاتباتی پیرامون روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های ستاد با دستگاه‌ها انجام شده و باید اجرای هدفگذاری ها برای برگزاری انتخاباتی بی طرف و عادلانه و بدون مشکل را داشته باشیم.

نظری با اشاره به اینکه تاکید دولت بر رعایت بی طرفی و اجرای قانون در انتخابات است، ابراز داشت‌: در حوزه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری نیز باید نواقص برطرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: