« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فارس در گزارشی با عنوان "فرار رو به جلوی مدیران کهگیلویه و بویراحمد/عملکرد کدام دولت در استان ضعیف است؟" نوشت: از هر کهگیلویه و بویراحمدی منصفی که در مورد اقدامات عمرانی دولت‌ها در این استان بپرسیم بی‌شک موفق‌ترین دولت را دولت‌ها نهم و دهم می‌دانند.

انبوهی از پروژه‌های عمرانی ریز و درشت در دولت نهم و دهم کلنگ زده شد و به بهر‌ه‌برداری رسید و در همان دولت بود که استان از بن‌بست خارج شد و راه و آب و برق و گاز به بسیاری از نقاط استان همچون زیلایی و سیلاب‌کلوار رسید.

همگان به یاد دارند که در دولت قبلی سخت‌ترین بن‌بست استان شکسته شد و جاده یاسوج- بابامیدان که آرزوی هر کهگیلویه و بویراحمدی بازگشایی آن بود در دوره دولت نهم و دهم بازگشایی شد.

اگر اکنون گاز و برق و تلفن و آب به آخرین روستاهای استان رسیده به برکت نظام جمهوری اسلامی و همچنین تلاش‌های همه دولت‌ها و به خصوص دولت قبل بود که این کارها انجام شد هر چند که به همان دولت در عرصه سیاسی و برخی کارها و اقدامات نسنجیده انتقادهای زیادی وارد است.

مسؤولان کنونی استان خوب به یاد دارند و حافظه تاریی آن‌ها خواهد گفت که بار زحمات بیمارستان 283 تختخوابی بر دوش دولت قبل بود و تنها دولت کنونی با زحمت کم چنین پروژه‌ای را آن هم پس از 6 سال به بهره‌برداری رساند.

ورزشگاه 15 هزار نفری و بسیاری از دستاوردهایی که امروز افتتاح می‌شوند مربوط به اقدامات دولت گذشته است و استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده بود اما امروز آن چنان که مسؤولان خودشان اعتراف می کنند بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام استان همچنان راکدند و هنوز که هنوز است بعد از 6 سال دولت نتوانسته پروژه پاتاوه -دهدشت را تکمیل کند.

اما مسؤولان فعلی که خود شاهد خدمات دولت گذشته بوده‌اند در هر نشست و جلسه‌ای برای سرپوش گذاشتن کم‌کاری خود و تنها بر اساس اغراض سیاسی دستاوردهای دولت قبل را تخطئه می‌کنند این در حالی است که اگر نظرسنجی از سوی مردم استان انجام شود بی‌شک دولت قبل یکی از بهترین دولت‌ها در ایجاد زیرساخت‌ها و خدمت به مردم به شمار می‌رود و دولت کنونی نیز به هر دلیل در زمره کم کار ترین‌ها خواهد بود.

در نشست شورای برنامه‌ریزی استان؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به تعداد نیروهایی که در پروژه‌های عمرانی استان کار می‌کنند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 380 نفر در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

وی در حالی که می‌خواهد وانمود کند دولت قبل خطایی انجام داده که 500 نفر در آن دوره در پروژه‌های عمرانی فعالیت می‌کرده‌‌اند از کم کردن 120 نفر از آن تعداد در این دوره خبر می‌دهد.

شاید این مسؤول وقتی که می‌بیند دولت کنونی در پرداخت حقوق و مزایای این عده مانند سایر امور درمانده شده و باید 21 میلیارد تومان دستمزد به این افراد پرداخت شود از اقدامات دولت قبل برآشفته می‌شود.

اما با وجود وضعیتی که در حال حاضر در پروژه‌های عمرانی استان وجود دارد و بسیاری از آن‌ها تعطیل هستند باید به مسؤولان فعلی گفت که فعالیت حتی 100 نفر هم در این پروژه‌ها تعجب‌برانگیز است در حالی که فعالیت 500 نفر در پروژه‌های عمرانی در دولت قبل هم رقمی ناچیز به شمار می‌آید زیرا استان در آن دوره بر خلاف دوره کنونی به معنای واقعی تبدیل به کارگاه عمرانی تبدیل شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین