« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
بهبهان
روابط عمومی دانشگاه در خصوص موضوع منتشر شده در رسانه ها در خصوص عملکرد مدیریت فرهنگی این دانشگاه بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اخیرا چند تشکل‌ دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان در نامه‌ای به رییس جمهور، خواستار عزل سعید میری، معاون فرهنگی این دانشگاه شده‌اند.

 این دانشجویان از آنچه تبعیض در اختصاص بودجه‌ی ۲۰ برابری به تشکل‌های غیرهمسوی دولت خوانده‌اند، انتقاد کرده‌آند..

در همین راستا و به دلیل اتفاقات اخیر در حوزه فرهنگی ؛روابط عمومی دانشگاه بیانیه ای صادر نمود که در ادامه با هم می خوانیم:

بسمه تعالی
" موضوع حوادث اخیر در حوزه مدیریت فرهنگی این دانشگاه از دو جنبه حائز اهمیت می باشد. ابتدا وجود روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان و تشکل های دانشجویی این دانشگاه است، که همواره این موضوع مورد تاکید مدیریت دانشگاه، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه بوده و از آن حمایت می کنند. در خصوص حوادث اخیر نیز از ابتدا مدیران دانشگاه و به ویژه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر سید نژاد دستورات لازم را جهت پیگیری و بررسی دقیق مطالبات دانشجویان و تشکل های مختلف صادر نموده اند که در اسرع وقت و با مشخص شدن کامل موارد به اطلاع عموم دانشجویان و تشکل های دانشجویی رسانده خواهد شد. قطعاً پس از مشخص شدن موارد در صورتی که هر گونه تخلفی صورت پذیرفته باشد برخورد قانونی لازم بعمل می آید.

از جنبه دیگر در صورتی که به ساحت مقدس دانشگاه به هر شکل لطمه وارد شده باشد این حق برای پیگیری از طریق مراجع قانونی محفوظ می باشد."

ضمنا اطلاع رسانی های بعدی نیز منتشر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: