« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در چهل و هشت ساعت گذشته در جادههای مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد 63 فقره تصادف رخ داده است که در مجموع 103 مصدوم بر جای گذاشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلال پوران فرد بابیان اینکه در دو روز گذشته 30تصادف در شهرهای استان  با 40 مصدوم و 33 فقره تصادف درجادهای برون شهری استان با 63 مصدوم توسط اورژانس در سطح استان امدادرسانی شده اند افزود: در مجموع 82 مصدوم به بیمارستان و 17 مصدوم در محل حادثه درمان سرپایی شدند.


وی نیز ادامه داد: در تصادفات 48 ساعت گذشته در استان خطرناکترین تصادف برخورد تیبا با عابر پیاده در روستای بونه سادات سپیدار گزارش شد که به مصدومیت 1 نفر انجامید ولی بعلت شدت جراحات  دچار ایست قلبی شد که توسط دوتکنسین پایگاه سپیدار بنام حامد پاکبازی و احتشام دبید احیا شد ولی متاسفانه در بیمارستان جان خود راازدست داد.


رئیس اورژانس 115 استان در حاشیه این خبر نیزاز تصادف خودروی پراید با پژو405 با چهار مصدوم خبرداد و افزود: این تصادف امروز سه شنبه 11 خرداد سالجاری در محور یاسوج نقارخانه (پل زردک) در ساعت 9و50 دقیقه به وقوع پیوست بلافاصله توسط پایگاه اورژانس جاده کمربندی اصفهان خدمات اولیه را دریافت کردند 1 مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد و 3 مورد درمحل درمان سرپایی شدند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: