« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
بهبهان
در آزمون سراسری کنکور امسال در شهرستان بهبهان 4399 نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می پردازند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر معتقد نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان  با اعلام این خبر افزود این آزمون پنجمین آزمونی است که به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار می شود و پیش از این 8700 داوطلب در آزمون های فراگیر استخدامی ،آزمون دکتری وآزمون ارشد و... از این دانشگاه به عنوان محل آزمون استفاده کرده اند.

معتقد افزود در آزمون امسال 4399 نفر داوطلب با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد  1726 نفر پسر و 2673 نفر دختر می باشند که از این تعداد داوطلب 2845 نفر در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و 1554 نفر در 11 حوزه دیگر توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان به رقابت می پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان  زمان برگزاری آزمون های نوبت صبح را ساعت 8 صبح و آزمون های نوبت عصر را ساعت 15و30 اعلام کرد و افزود در دانشگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه در 4 نوبت آزمون برگزار می شود که آزمون های رشته های علوم انسانی ،علوم ریاضی و فنی در صبح پنجشنبه و آزمون رشته هنر در عصر پنجشنبه برگزار می شود.

وی افزود در صبح روز جمعه آزمون رشته علوم تجربی و در عصر نیز آزمون زبان برگزار می شود  که با توجه به آمار بالای داوطلبین رشته علوم تجربی همزمان با دانشگاه در  حوزه های دیگری توسط آموزش و پرورش نیز آزمون برگزار می شود.

دکتر معتقد با اعلام اینکه تا پیش از این کنکور سراسری توسط اداره آموزش و پرورش برگزار می شد افزود پس از برگزاری شایسته چهار آزمون پیشین ؛ دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پیگیر دریافت مجوز های برگزاری کلیه آزمون های سازمان سنجش همچون آزمون های نظام مهندسی و قوه قضائیه،زبان و... در شهرستان می باشد و این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان و حذف مخاطرات سفرو هزینه های داوطلبان به مرکز استان شده است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان  افزود: با عنایت به تاکیدات صورت‌گرفته درخصوص برگزاری آزمون در شهرستان و لزوم برگزاری شایسته این آزمون جلسات متعددی جهت پشتیبانی و تامین نظم و امنیت تشکیل و همه موارد از قبل مورد بررسی و پیش بینی قرار گرفت و خوشحالیم‌که با تلاش همه عوامل برگزاری شرایط خوبی مهیا شده است و جا دارد از نماینده شهرستان ،فرماندار،اداره آموزش و پرورش،دانشگاه های آزاد،پیام نور،فرهنگیان،نیروهای انتظامی،شهرداری،اورژانس،آتش نشانی،ادارات آب و برق و کلیه دستگاه های اجرایی در برگزاری آزمون ها تشکر و سپاسگزاری نمود.​
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: