« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
در آزمون سراسری سال 1388:
دانشگاه صنعتی اصفهان با ایجاد تمهیدات ویژه، 13 و 14 تیرماه میزبان بیش از 10 هزارنفر از دوطلبان آزمون سراسری وخانواده های آنان خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در آزمون سراسری سال 1398 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که پنج شنبه 13 ام و جمعه 14 ام تیرماه برگزار می گردد، دانشگاه صنعتی اصفهان در شش حوزه میزبان بیش از 10 هزار نفر از داوطلبان مرد گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی خواهد بود.

دانشگاه صنعتی اصفهان با تدارک ویژه در این آزمون که با مشارکت بیش از 600 تن از عوامل اجرایی و حفاظتی برگزار می گردد، امکانات مناسبی برای داوطلبان و خانواده آنان مهیا نموده است.

 در حوزه آزمون سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن پیش بینی مقدمات اولیه مطلوب از قبیل تهویه مناسب اماکن و امکانات رفاهی مطلوب، محیط هایی مناسب براي حضور خانواده هاي داوطلبان آزمون در راستای آرامش خاطر آنان تعبيه شده است.

 براساس اعلام ستاد برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان، به داوطلبان حاضر در این حوزه آزمون توصیه شده است تا حتی الامکان از سرویس های ایاب و ذهاب که از ساعات ابتدایی صبح از مبدأ میدان جمهوری اسلامی پیش بینی شده است استفاده نمایند.

این ستاد به داوطلبان توصیه نموده که درصورت حضور با وسیله شخصی در دانشگاه صنعتی اصفهان، حتما از درب شمالی این دانشگاه مراجعه نموده و خودرو خود را در پارکینگ های رایگان که برای داوطلبان و خانواده آنان پیش بینی شده است مستقر نمایند.

    گفتنی است:آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان مرد گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه 13 تیر و داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه 14 تیرماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد و این دانشگاه تلاش نموده تا تمهیدات رفاهی مطلوب برای داوطلبان و خانواده آنان فراهم نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: