« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
در سه‌ماهه نخست سال جاری محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1247 مورد مراجعات نخست مردمی در سه‌ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از  42 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: 1247 مورد مراجعات مردمی به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه نخست سال جاری به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.


وی با اشاره به اینکه از مجموع مراجعات مردمی به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 734 مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مبشری درخصوص مستمری پرداخت‌شده به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: درمجموع 33 میلیارد و 359 میلیون تومان بابت معیشت مددجویی و یارانه کمک‌معیشت تا پایان خردادماه امسال به‌حساب مددجویان واریز شد.

وی از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت 518 میلیون تومان در زمینه کمک به ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت اعلام و بیان کرد: پرداخت 434 میلیون و 800 هزار تومان کمک موردی به 1858 نفر و یک میلیارد و 649 میلیون تومان در خصوص تأمین لوازم ضروری زندگی به 4186 خانوار از دیگر اقدامات این نهاد در سه‌ماهه اول سال جاری است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت چهار میلیارد و 194 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری به 946 نفر در سال جاری اشاره و اظهار کرد: اعطاء 17 میلیون تومان برای اجاره مسکن 38 خانوار از مددجویان اجاره‌نشین و پرداخت ودیعه مسکن به مبلغ 220 میلیون تومان به 44 خانوار از برنامه‌های دیگر حوزه حمایت است.

 مبشری به 417 مورد معافیت انشعابات آب، برق و گاز اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد جهت رفع فقر و کمک به توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و درنهایت خودکفایی و خروج تدریجی مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: