« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
طنز / وحید حاج سعیدی
به نظر می رسد یک سایت هم باید برای اعلام مشخصات همسر دوم برخی سلبریتی ها یا حتی معرفی سلبریتی های مسلح راه اندازی شود تا خلق الله و حتی خانواده این بندگان خدا دچار سردرگمی، یاس فلسفی و یا حتی سندورم آلیس در سرزمین عجایب نشوند.......
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:بعد از اعلام مسئولان مملکت در خصوص ضرورت پیگیری قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان و لزوم اعلام میزان حقوق های دریافتی مدیران خدوم در سامانه ثبت حقوق و مزایا به نظر می رسد یک سایت هم باید برای اعلام مشخصات همسر دوم برخی سلبریتی ها یا حتی معرفی سلبریتی های مسلح راه اندازی شود تا خلق الله و حتی خانواده این بندگان خدا دچار سردرگمی، یاس فلسفی و یا حتی سندورم آلیس در سرزمین عجایب نشوند؛( در جریان هستید که این سندروم از روی رمانی به قلم لوئیس کارول نام گذاری شده و علائم آن عبارتند از سردرگمی و توهم در ابعاد و اندازه محیط و اشیاء و رویدادهای پیرامون که اغلب نوجوانان و جوانان به آن ابتلا می یابند اما دردمندانه در کشور ما روی همه اقشار جامعه اثر گذاشته است . خوشبختانه علائم این بیماری خطرناک نیستند و با گذر زمان از بین می روند! ) بگذریم... هر چند فضولی زندگی مردم به ما نیامده است و اینکه مردم چند چند تا زن می گیرند و آیا با همسران شان زیر یک سقف زندگی می کنند یا فقط در شناسنامه با هم محرم هستند و ... به خودشان مربوط است ولی بعد از ظهور فضای مجازی و به اشتراک گذاشتن فریم به فریم زندگی در این فضا و یا کسب شهرت به واسطه گرفتن پست و مقام و عنوان باید منتظر تجزیه و تحلیل زندگی و یا همان قضاوت از سوی مردم هم باشیم!

امروزه کم نیستند بزرگواران سلبریتی که با خرید یک شیشه لاک یا یک پادری برای جلوی در منزل شان، از کاربران و فالوور هایشان نظرخواهی می کنند و تصاویر مهمانی ها، جشن تولد ها، سفره غذا، مسافرت ها، خودرو ها، مراسم و حتی عکس های آتلیه ای شان برای لایک گرفتن از خلق الله و شنیدن اظهار نظرات شان، در فضای مجازی ولو است؛ اما وقتی همین کاربران در خصوص کشف حجاب، مصرف نوشیدنی های خاک بر سری یا بچه زائیدن شان در خارجه، تجدید فراش و زن دوم سوم گرفتن، ازدواج ها و طلاق های ادواری و حتی قتل زن دوم شان نظر می دهند، هم کیشان آنان با جار و جنجال، آن را مصداق دخالت در زندگی خصوصی قلمداد کرده و مردم را به روان پزشک و روان شناس ارجاع می دهند! در حقیقت نمی توان پرده پنجره های زندگی خصوصی را کنار زد و همزمان از شنیدن نظرات مردم ، گلایه کرد و آنها را متهم به سرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی متهم کرد!

یادمان باشد زندگی در فضای مجازی آداب خودش را دارد و این آداب هم مراتبی دارد. وقتی در این فضا از انتخاب نوع پوشش ، رنگ ناخن و رنگ موی سر، مهمانی ها و مسافرت ها و در یک کلام سبک زندگی مان بارها و بارها مطلب، عکس و فیلم می گذاریم و از اینکه در نگاه دیگران خاص جلوه می کنیم و خیلی شیک و مجلسی، نظر مخاطبان مان را در خصوص جزئی ترین جزئیات زندگی مان می پرسیم، امروز هم باید منتظر نظرات یا به عبارتی قضاوت همان مردم در خصوص محرمانه ترین رفتارها یا رویکردهای خصوصی مان باشیم. چرا که خودمان آنها را به این نظرخواهی دعوت کردیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین