« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
ظهر امروز انجام گرفت؛
فرماندار لنده در دیدار با جمعی از مردم شهرک سرآسیاب قول نمی دهم اما پیگیری می کنم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،ظهر امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی  شهر لنده با فرماندار این شهرستان دیدار و ایشان را  جریان آخرین مسائل ومشکلات حوزه شهری قرار دادند.

اعتبارات ما ناچیز ؛ مشارکت مردم ضعیف و توقعات آنها بالاست

 در ابتدای این نشست  شهردار لنده ضمن تشکر از اهتمام فرماندار به جهت حل مشکلات مردم،به بیان پاره ای از مسائل و مشکلات این شهر پرداخت.

مختار مشهدی زاده اظهار داشت:علیرغم خدمات فراوانی که طی سالهای اخیر انجام گرفت اما وضعیت  زیرساختهای شهرکهای چهارگانه شهرستان لنده نامطلوب و اعتبارات ما بسیار ناچیز و مشارکت مردم ضعیف و توقعات آنها بالا است.

وی روکشی و آسفالت محدوده کلانتری مرکزی تا انتهای شهرک فجر ؛ جدول گزاری کلیه؛ معابر شهری تا پایان مردادماه ؛ توسعه پارکها و زیر سازی شهرک بهاران را از مهمترین اولویتهای شهرداری برای فصل تابستان عنوان کرد.

ما هنوز روی پله اول ماندایم

در ادامه این نشست رئیس شورای شهر لنده طی سخنانی ؛ با طرح بعضی از مشکلات شهر از جمله :ساماندهی ورودی و خروجی شهر؛روشنایی معابر عمومی و از جمله ورودی شهر از طرف دهدشت؛زیر سازی و توسعه کوچه ها و خیابانهای شهرک های چهارگانه گفت :متاسفانه ما هنوز روی پله اول ماندایم و  بسیاری از مشکلات شهر مربوط به جدول گذاری و ترمیم کوچه ها و خیابانها می باشد.


عزیز الله شریفی اظهار داشت تا کنون حدود 9 هزار متر جدول گذاری داشته ایم و بیش از 8 هزار متر دیگر از شهر نیاز به جدول کشی دارند.

ایشان یکی دیگر از مشکلات عمده شهر لنده را کانال سیل بند عنوان کرد و گفت: این کانال سلامت مردم را تهدید و تا کنون خسارات فراوانی را بخاطر تصادفات خودرویی بر مردم تحمیل نمود که می طلبد در اسرع وقت با همیاری بنیاد علوی نسبت به سر پوش نمودن آن اقدام کرد.

ایجاد پارک در شهر سرآسیاب

علی نژاد دیگر عضو شورای شهر لنده نیز در سخنانی ضمن طرح مشکلات شهرک سراسیاب خواهان ایجاد پارکی به منظور رفاه حال کودکان ؛جوانان و مردم این شهرک شد.

دو میلیارد تومان اعتبار  نیاز داریم

عطب الله اهنجان همچنین با اشاره به مشکلات عدیده شهرکهای چهارگانه شهرستان لنده گفت: برای رفع مشکلات شهری شهرکهای فجر ؛بهاران و سراسیاب در مجموع دو میلیارد تومان اعتبار  نیاز داریم.

عضو شورای شهر لنده ؛شادابی سازی و زیبا سازی شهر ؛تفکیک اب فاضلاب و اب قنات شهر ؛ساماندهی ورودی و خروجی شهر از حیث روشنایی را از دیگر مشکلات شهر عنوان کرد.

قول نمی دهم آما پیگیری می کنم

در پایان این نشست فرماندار لنده طی سخنانی گفت:باید توجه به زیر ساخت های شهری ،نگاه عادلانه در توزیع خدمات،استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذار در اولویت کار مدیریت شهری قرار گیرد تا بتوان بخشی از مشکلات این شهر را مرتفع نمود.

سید خدادوست موسوی با بیان اینکه : باید شرح وظایف شورا و شهرداری را با مطالبات تفکیک کنیم از شورای شهر و شهرداری خواست  تا : راه اندازی نهضت اسفالت در سطح شهر و شهرکها ؛ شروع عملیات جاده کمربندی شهر با همکاری بنیاد علوی ؛و ساماندهی ورودی و خروجی شهر را در دستور کار خود قرار دهند.


رئیس شورای اداری شهرستان لنده اظهار داشت: ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد .

بعد از این نشست فرماندار به اتفاق شهردار و اعضای شورای شهر  ضمن بازدید میدانی از شهرک های بهاران و سرآسیاب در جریان مشکلات مردم  و فعالیت های صورت گرفته قرار گرفت.

مهندس موسوی در دیدار جمعی از مردم شهرک سراسیاب و طرح مشکلات انان جمله زیبایی گفت : قول نمی دهم اما به جد پیگیری می کنم.

گزارش تصویری



شهرک بهاران


شهرک سرآسیاب



این گزارش در حال تکمیل است...........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: