« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
پایگاه خبری آوای رودکوف:مقامات دولت محلی جبل‌الطارق روز جمعه اعلام کردند هم‌اکنون هیچ نیروی دریایی انگلیس روی عرشه نفتکش توقیف‌‌‎‌شده حامل نفت ایران وجود ندارد و با ۲۸ خدمه آن به عنوان شاهد رفتار و گفتگو می‌شود و نه به عنوان مجرم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات دولت محلی جبل‌الطارق روز جمعه اعلام کردند هم‌اکنون هیچ نیروی دریایی انگلیس روی عرشه نفتکش توقیف‌‌‎‌شده حامل نفت ایران وجود ندارد و با ۲۸ خدمه آن به عنوان شاهد رفتار و گفتگو می‌شود و نه به عنوان مجرم.

اخبار بین الملل_ سخنگوی دولت محلی جبل‌الطارق با بیان اینکه در حال حاضر این نفتکش در اختیار نیروهای پلیس و مقامات گمرک است افزود: ۲۸ خدمه هم‌اکنون روی عرشه نفت‌کش قرار دارند و بیشتر از کشورهای هند، پاکستان و اوکراین هستند.

مقامات دولت جبل الطارق صبح روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای با اعلام توقیف یک نفتکش مدعی شدند که بر اساس شواهد، نفتکش گرِیس-١ حامل نفت ایران برای تحویل به یک پالایشگاه در سوریه بوده است.

جوزف بورل، وزیر خارجه اسپانیا اعلام کرد نیروی دریایی انگلیس به درخواست آمریکا نفتکش حامل محموله نفتی ایران را در منطقه جبل‌الطارق توقیف کرده است. او گفت: از آنجایی که این نفتکش ظاهراً در آب‌های اسپانیا توقیف شده، مادرید در حال بررسی این موضوع است که آیا این حادثه حاکمیت اسپانیا را تحت تأثیر قرار داده است یا خیر.

توقیف این نفتکش در نزدیکی جبل الطارق -از مناطق تحت حاکمیت انگلیس- رخ داده، اما اسپانیا حاکمیت انگلیس بر آب‌های جبل‌الطارق را به رسمیت نمی‌شناسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: