« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی :
رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشو از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان بهشت طبیعت گردی در حوزه جنوب و جنوب غرب کشور یاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اینک ۷۰ طرح گردشگری با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.


علی اصغر مونسان در آئین افتتاح مجتمع گردشگری «دال دنا» شهر سی سخت در جمع خبرنگاران گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین پنج تا ۹۰ درصد است.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح گردشگری نیز در کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت تسهیلات بانکی برای آغاز عملیات اجرایی است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی از سوی این سازمان برای مرمت، بازسازی، توسعه و محصور کردن بافت تاریخی شهر دهدشت کهگیلویه و بویراحمد موسوم به بلاد شاپور اختصاص یافته است.

مونسان عنوان کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری لازم در حوزه گردشگری، آثار تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی است.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورداری از مناظر بکر طبیعی و آثار تاریخی متعدد جزو قطب‌های مهم گردشگری کشور است.

مونسان گفت: می‌توان از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان بهشت طبیعت گردی در حوزه جنوب و جنوب غرب کشور یاد کرد.

وی اظهار داشت: دعوت می‌ شود که مردم نقاط مختلف کشور از جاذبه‌های طبیعی و باستانی کهگیلویه و بویراحمد دیدن کنند.

علی اصغر مونسان از چند طرح گردشگری در شهر توریستی سی سخت بازدید کرد و عصر امروز نیز با سفر به شهر یاسوج از پنجمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ عشایر) دیدن خواهد کرد.

این جشنواره ملی شامگاه یکشنبه و در آئینی با شرکت ۲۵ استان کشور در پارک ولایت شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد و تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ نیز ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: