« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
در نشست شورای فنی استان مطرح شد
پل لنده در معرض خطر است هدف این است که آب منطقه ای دقت کنند این پل روی رودخانه دائمی احداث شده ودر دهه ۶۰ این پل دچار تخریب شد و دوباره به احداث رسید، که مسئولین باید به آن توجه کنند ....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،صبح امروز نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون عمرانی استاندار در یاسوج برگزار شد.


عزیز فیلی در این نشست آخرین دستور کار جلسه را پل لنده به دهدشت اعلام نمود و اظهار داشت: پل درمعرض خطراتی است هدف این است که آب منطقه ای دقت کنند این پل روی رودخانه دائمی احداث شده ودر دهه ۶۰ این پل دچار تخریب شد و دوباره به احداث رسید، که مسئولین باید به آن توجه کنند ، پروژه بالادست آب منطقه ای انحرافی دارد ، تغییر مسیر آب به سمت دودهانه است که به سمت شهرستان لنده است  آب منطقه ای تعهداتی داشته که این کار را انجام نداده است.
 
 معاون عمرانی استاندار افزود: در این جلسه مصوب می شود حداکثر تا پایان آبان ماه پایه های پل لنده را درست کنید در غیر این صورت این پروژه را  تعطیل خواهیم کرد.



منبع/صبح زاگرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: