« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
یاسوج
مراسم استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور مدیرکل و امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نهاد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در پنجمین روز از دهه کرامت مراسم استقبال از حاملان پرچم ضریح مقدس علی بن موسی‌الرضا تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و امدادگران این نهاد برگزار شد.

در این مراسم، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد ضمن تشکر از خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) و تبریک دهه کرامت، گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که توفیق داد تا میزبان کاروان هشتمین اختر ولایت و امامت باشیم و انشاءالله همه اعمال و رفتار ما مورد رضایت امام رضا(ع) و همه ائمه اطهار باشد.


وی با اشاره به رسالت کمیته امداد در خصوص کمک به محرومان و نیازمندان جامعه، افزود: همه امدادگران این نهاد در تلاش‌اند خدمات خود را به بهترین نحو انجام دهند و قطعاً رضایت مردم از ما و عملکرد ما رضایت خداوند و اهل‌بیت را در پی دارد. 

حاج‌آقا کمیلی روحانی حاضر در کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم گفت: خدمت شما به محرومان بزرگ‌ترین عبادت است و درواقع خادم کسی است که در مسیر معارف اسلامی امام رضا(ع) گام بردارد.

شایسته ذکر است اقامه نماز ظهر و عصر، مداحی و اعطاء نشان مدال رضوی به مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: