« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
​معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
61 درصد از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم با ضریب محرومیت شش، هفت و هشت ساکن هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 42 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند، گفت: 61 درصد از جمعیت تحت حمایتی کمیته امداد استان در مناطق محروم با ضریب محرومیت شش، هفت و هشت  قرار دارند.


وی بابیان اینکه رسیدگی به وضعیت مددجویان مناطق محروم در اولویت برنامه‌های کاری کمیته امداد است، افزود: با توجه به سیل فروردین‌ماه سال جاری و خسارت‌های وارده به مددجویان این نهاد به‌خصوص در مناطق محروم خدمات متفاوتی به مددجویان این مناطق در سه‌ماهه سال جاری ارائه شد.

نظری از مهم‌ترین اقدامات مدیریت بحران و امور مناطق محروم کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را پرداخت دو ماه مستمری به خانواده سیل‌زدگان به مبلغ 314 میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: در همین زمینه دو میلیارد و 500 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه ضروری به خانواده‌های حادثه‌دیده از سیل پرداخت شد.

وی از پرداخت حق بیمه تجارت نو به مددجویان خبر داد و گفت: تاکنون پنج مورد به مبلغ پنج میلیون و 885 هزار تومان در خصوص خسارت ناشی از آتش‌سوزی به مددجویان پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خرید کالا و توزیع لوازم ضروری زندگی به مبلغ دو میلیارد تومان و توزیع بسته‌های غذایی به ارزش 500 میلیون تومان را از دیگر اقدامات این نهاد در زمینه کمک به سیل‌زدگان برشمرد.

نظری تصریح کرد: 1200 پرونده توسط کارشناسان و ارزیابان بیمه تجارت نو در مناطق سیل‌زده بررسی‌شده که جهت جبران خسارت مددجویان در اسرع وقت اقدام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: