« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
بهبهان
رتبه دوم روابط عمومی های برتر مراکز علمی آموزشی جشنواره سلام به دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان اعطا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در مراسم اختتامیه جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر استان خوزستان (جشنواره سلام) که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی و کشوری، در محل مرکز همایش های سازمان آب و برق خوزستان و به داوری هیئت داوران انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.


این ارزیابی از بین 110 دستگاه شرکت کننده در این جشنواره و طی دو مرحله ارزیابی در خوزستان و تهران صورت گرفت که هر یک از روابط عمومی ها با تدوین گزارش عملکرد یک ساله خود در سال ۹۷، مستندات مورد نیاز را به دبیرخانه این جشنواره ارائه نمودند و در هشت محور ، آموزش، پژوهش و افکارسنجی، انتشارات، برنامه ریزی، تبلیغات محیطی، ارتباطات الکترونیک، ارتباطات رسانه ای، فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین انتخاب کارشناسان برتر و انتخاب مدیران ارتباط گستر با دیگر دستگاه ها به رقابت پرداختند.



دکتر شریعتی استاندارخوزستان، دکتر حاجی زاده معاون توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان، دکتر یحیایی دبیر انجمن روابط عمومی ایران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در سخنرانی خود به ذکر نکاتی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات پرداختند و اهمیت جایگاه استراتژیک روابط عمومی ها در انجام امور مهم جامعه به خصوص در شرایط بحران را یادآور شدند.


شایان ذکر است در خرداد ماه سال جاری نیز روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در اولین جشنواره روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 10 کشور موفق به کسب سه رتبه برتر این جشنواره شده بود.


پایگاه خبری آوای رودکوف:بدون شک درسالهای اخیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ؛ تمام تلاش خود را صرف اطلاع رسانی دقیق و شفاف دانشگاه نموده که ثمره آن انتخاب شایسته ی آنان به عنوان روابط عمومی برتر در جشنواره سلام است و این انتخاب بیانگر حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و شایستگی های مدیر روابط عمومی دانشگاه و در سایه تلاشهای بی شائبه و خالصانه همکاران خدوم ایشان است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین