« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
در استانه ولادت با سعادت ضامن آهو و روز ملی محیط بان منتشر شد:
جعفری نژاد در پیامی ولادت با سعادت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ضامن آهو و روز ملی محیط بان را به همه حافظان و پاسداران انفال الهی و محیط زیست کشور تبریک گفت.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) ضامن آهو و روز محیط بان , محسن جعفری نژاد طی پیامی به شرح  ذیل , ضمن تبریک این روز به محیط بانان فداکار، خانواده شهدای محیط بان , برای آزادی محیط بانان دربند طلب آزادی نمود .

 متن این پیام بدین شرح است :

حفظ محیط زیست عبارت است از توسعه حفظ و نگهداشت پایدار سیستم محیط زیستی و پاک نگاه داشتن محیط زندگی از آلودگی و پاسداشت طبیعت و حیات وحش ,  این موضوع از سطح یک امر ساده بیرون شده است و به موضوع بین المللی تبدیل یافته است. برای این که زمین متعلق به تمام مردم دنیاست. حفظ محیط و حفظ اکو سیستم و بهداشت همگانی وظیفه ی تمام مردم گیتی است.

زمین تنها نقطه ی مشترک ملل جهان است, برای حفاظت محیط زیست و جلوگیری از بین رفتن اکو سیستم , 14 جولای , 11 ذی القعده , مصادف با 23 تیرماه  ولادت امام رضا (ع) روز محیط بان نامگذاری شده است .

روز ملی محیط بان که مصادف است با ولادت امام عطوفت و مهربانی، ضامن آهو، حضرت امام رضا(ع) می تواند فرصت مناسبی باشد برای ارج نهادن به زحمات سبزپوشانی که با جان خود از محیط زیست این مرز و بوم حفاظت و حراست می نمایند که مؤید این مطلب300جانباز و  122 شهید محیط بانی است که خالصانه جان خود را در راستای حفظ تنوع زیستی و ژنتیکی این مرز و بوم تقدیم خالق زیبایی ها نمودند.

اینجانب ضمن تبریک این روز خدمت دکتر کلانتری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور, تمامی محیط بانان ایران عزیز، که همواره به صورت شبانه روزی و بدون کوچکترین چشم داشتی در حفاظت و حراست از محیط زیست کشور می کوشند، از خداوند متعال سلامت و سعادت آن ها را خواستارم.

بجاست از فرصت استفاده نموده و اعلام نمایم که بیاییم با مشارکت همگانی حفاظت محیط زیست را در اولویت های کاری خویش قرار بدهیم. هر روز که می گذرد، تهدیدات علیه اکو سیستم بیشتر می شود. پوشش گیاهی از بین می رود. حیات وحش در حال نابودی قرار دارد. آلودگی محیط زیست زندگی ما را تهدید می کند. ما در قبال سرنوشت زندگی خود مسوول هستیم. مسوولیت شناسی، بقای محیط زیست ما را تضمین می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: