« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:تیم فوتبال استقلال درحالی برای لیگ نوزدهم آماده می‌شود که تعداد مهاجم زیادی در بین بازیکنان این تیم دیده نمی‌شود اما همین مهاجمان کیفیت بالایی دارند.

به گزارش ایران پژواک، استراماچونی در حالی آبی پوشان را برای لیگ نوزدهم آماده می‌کند که این تیم بر خلاف فصل گذشته که به لحاظ آماری تعداد زیادی مهاجم در اختیار داشت، تنها ۳ مهاجم تخصصی دارد.

مرتضی تبریزی، شیخ دیاباته و سجاد آقایی تنها مهاجمان تخصصی استقلال هستند که فعلاً در اردوی این تیم حضور دارند و اگر آنها در روزهای آینده بازیکن جدیدی به خدمت نگیرند، ناچارند لیگ را با همین ۳ مهاجم آغاز کنند.

در این صورت محتمل ترین زوجی که این فصل خط حمله آبی پوشان را تشکیل می دهد، زوج متشکل از مرتضی تبریزی و شیخ دیاباته است. دو بازیکن باتجربه تری که یک جوان به اسم سجاد آقایی را پشت سر خود دارند.

هرچند گفته می شود در سبد خرید آبیها یک مهاجم (احتمالاً خارجی) دیگر وجود دارد، اما فعلاً داشته های استراماچونی در خط حمله همین سه نفر هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: