« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
یاسوج
همایش استانی طرح گنج با حضور مسولین استانی ؛مربیان و مجریان طرح گنج در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، همایش طرح گنج ایتام با حضور آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری استان، مدیرعامل مؤسسه عترت بوتراب، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان استانی و ۲۵۰ نفر از مربیان و مجریان این طرح در سالن آموزش‌وپرورش استان برگزار شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به اینکه این نهاد از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه داده است، گفت: این نهاد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۱۶ یتیم و فرزند محسنین از حمایت‌های این نهاد در طول سال بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به اینکه تعداد ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۶۸ نفر است، گفت: از این تعداد ۲۸۳۳ نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند.


مبشری تعداد فرزندان محسنین بهره‌مند از حمایت‌های کمیته امداد استان را ۵۹۴۸ نفر اعلام و بیان کرد: ۱۰۳۵ نفر از این افراد دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند.


وی به حمایت ۷۰۶۷ خیر و حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: حامیان نیکوکار در سه‌ماهه اول سال جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.


مبشری بابیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که خادم ایتام و نیازمندان هستیم، گفت: از همه مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در زمینه حمایت از بیش از پنج هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی این نهاد، یاریگر ما باشند.



وی به خدمات مؤسسه خیریه عترت بوتراب در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: یکی از مؤسساتی که به‌عنوان پشتیبان کمیته امداد خدمات گسترده‌ای به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌دهد موسسه خیریه عترت بوتران است.


مبشری با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه عترت بوتراب از ۱۳۰۱ نفر از ایتام کمیته امداد استان حمایت می‌کند که در سه‌ماهه امسال ۱۹۵ میلیون تومان به آن‌ها مساعدت کرده است، افزود: این مؤسسه مشارکت در خصوص ساخت مسکن برای ۲۶۱ یتیم تحت حمایت در استان را در دستور کار خود دارد.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه طرح گنج مؤسسه عترت بوتراب گفت: این طرح جهت هدایت تحصیلی ایتام نخبه تحت حمایت برنامه‌ریزی‌شده است و افق بسیار روشنی در طرح مذکور برای دانش آموزان ترسیم‌شده است و خواهان همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با این موضوع جهت موفقیت طرح گنج هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: