« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
فرماندار لنده عنوان کرد:
فرماندار لنده به اتفاق بخشدار مرکزي ،رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي و رئيس جهاد کشاورزي شهرستان از جاده های روستایی منطقه عالی طیب بازدید نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرماندار لنده به همراه  بخشدار مرکزي ،حراست فرمانداری ؛ رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ؛ رئيس جهاد کشاورزي شهرستان و نماینده بنیاد علوی برای بازدید میدانی از وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای پاطاوه و دم تنگ چاهن به منطقه عالی طیب سفر کردند.


سید خدادوست موسوی ذر حاشیه این بازدید به خبرنگار آوای رودکوف گفت:بزرگترین مشکل شهرستان لنده ، راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی است که نیاز به توجه جدی بر اصلاح و بهبود این راه‌ها دارد.


وی خواهان بررسی کارشناسی و فنی هر چه زودتر این راه‌ها شد و عنوان کرد: تلاش خواهیم نمود تا با همکاری مدیر کل محترم راهداري و حمل و نقل جاده اي استان نسبت به بازگشایی و ترمیم جاده روستاهای پاطاوه ؛دم تنگ چاهن و چلی  اقدامات لازم بعمل آید.


فرماندار لنده افزود:  راه روستایی یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه مناطق روستائی ایفاء می کند، به طوری که از آن به عنوان شریان حیاتی هر منطقه یاد می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: