« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در میان خدمات و امورات خیر هیچ‌کدام قابل‌مقایسه با خیر فرهنگی یعنی خدمت به تحصیل و آموزش یک انسان نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در همایش طرح گنج  که با همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب، ادارات کل کمیته امداد و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور هیئت علمی این طرح و 250 نفر از مربیان و مجریان طرح در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش استان برگزار گردید، بابیان اینکه برترین کار خیر، خیر فرهنگی است، گفت: در میان خیرات و خدمات هیچ‌کدام قابل‌مقایسه با خیر فرهنگی، یعنی خدمت به تحصیل و آموزش یک انسان نیست.


وی بابیان اینکه در همه امورات خیر که شایسته تکریم هم هستند، یک‌بعدی از ابعاد وجود فرد موردتوجه قرار می‌گیرد ازجمله بعد معیشتی، مسکن، غذا و سایر موارد، افزود: اما انسانی که درزمینه توسعه و تحکیم فرهنگ در وجود یک انسان دیگر تلاش می‌کند تنها کسی است که به خود فرد توجه می‌کند یعنی خیر فرهنگی به آن‌ها می‌رساند.

آیت‌الله ملک حسینی خطاب به مربیان طرح گنج گفت: آفرین بر شما گنج یابانی که در طرح گنج شرکت کرده‌اید و به‌منزله دست خدای متعال برای باز کردن باب وسیع‌تری هستید که خدا برای ایتام باز می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سرپرستی فکری، فرهنگی و تحصیلی ایتام به شما واگذارشده است، اظهار کرد: یعنی شما پدر پدران آینده و مادر مادران آینده هستید و این مفهوم نیازمند دقت خاصی از جانب شماست و برای موفقیت در این امر بزرگ، به دلسوزی پدر، صبوری مادر، درایت یک معلم و حوصله به‌عنوان عنصری که هم پدر و مادر و هم معلم به آن نیاز دارند نیاز دارید و باید همه این‌ها یکجا در وجود شما باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند توفیق ارائه خدمت به شما داده است، تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهم که در این انتخاب که یکی از بهترین انتخاب‌های عمر شماست، شمارا یاری کند. 

آیت‌الله ملک حسینی ادامه داد: انسان عاقل کسی است که از پاسخ به نیازمندان خسته نمی‌شود چون حاجت‌های انسان‌ها را نعمت‌های الهی می‌داند، اهل‌معامله نیست، خدمت نمی‌کند تا پولی به دست آورد بلکه رفع نیاز انسان‌های دیگر را نردبان ترقی خود می‌داند 

وی بابیان این‌که اسلام دین مواسات و کرامت است، گفت: خیریه‌ها و مؤسسات خیریه نظام مواسات دینی را آموزش می‌دهند نظام مواسات دینی یعنی حمایت، دلجویی، تلاش بیش‌ازحد، خدمت بی توقع، یعنی نه جزایی می‌طلبند و نه انتظار و توقع تشکر دارند.

آیت‌الله ملک حسینی در پایان از اقدامات کمیته امداد در تعامل با مؤسسه خوش‌نام خیریه عترت بوتراب و از همکاری صمیمانه سید ناصر محمد سیدی مؤسس آن خیریه برای کمک به نیازمندان به‌ویژه ایتام و ترسیم افق‌هایی روشن برای هدایت تحصیلی نخبگان در طرح گنج قدردانی و تشکر کرد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: