« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
ایران
ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم مدارس استعدادهای درخشان و دهم در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: ثبتآغازثبت سفارش برای خرید کتابهای درسی سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم مدارس استعدادهای درخشان و دهم آغاز شد و تا ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۸ نیز ادامه دارد.


هادی زارع پور با بیان اینکه این ثبت سفارش از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.irtextbook.com انجام می‌شود افزود: دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir نیز کتاب خود را سفارش دهند.

وی ادامه داد: نام کاربری و رمز عبور ورود به این سامانه ملی به ترتیب شامل کد ملی و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز است.

زارع پور اضافه کرد: کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، مقطع متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان مهرماه و از طریق مدرسه محل تحصیل توزیع می‌شود.

وی گفت: دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه اول می توانند کتاب های خود را از کتاب فروشی‌های مجاز در کهگیلویه و بویراحمد تهیه کنند.

زارع پور افزود: دانش آموزان موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: