« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
کهگیلویه بزرگ؛
جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد با آ میر احمد تقوی در دهدشت دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امیر رئوف مدیرکل صدا و سیما، حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، سید مجید نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی به همراه جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار حضور داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان در این دیدار گفت: آ میر احمد تقوی، یکی از مشاهیر کهگیلویه و بویراحمد است که در دوران‌های مختلف، در همه‌ی فعالیتهای اجتماعی، مذهبی و سیاسی نقش مثبت و انکارناپذیری داشته‌اند.


امیر رئوف با تقدیر از تلاش‌ها، مجاهدات و از خودگذشتگی‌های این عالم فرهیخته و با اشاره به اینکه، علما و روحانیان از پیشتازانِ عرصه‌ی فرهنگی و دینی و فرهیختگانِ واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: آ میر احمد تقوی، در فضای قبل از انقلاب با به خطر انداختن جان خود، به مکتب مقدس اسلام، تشیع و شجره طیبه انقلاب اسلامی خدمت کرد.

وی همچنین، با اشاره به اینکه تکریم و پاسداشتِ زحمات و خدمات چندین ساله این عالم ربانی ضروری است ادامه داد: علما و روحانیان بزرگ ایران اسلامی، از جمله آ میر احمد تقوی، از روی تعهد و دلسوزی، در ساحت اسلام و دین، با فریادی رسا و گوشی شنوا، زبان گویای مشکلات مردم و جامعه بودند و خواهند بود.

امیر رئوف در جلسه دیدار با این عالم برجسته، روحانیون را ملجأ و پناهگاه مردم دانست و بر صیانت از این سرمایه اجتماعی تاکید کرد.


مدیرکل صدا و سیمای استان با تسلیت مجدد به مناسبت درگذشت همسر مکرمه آ میر احمدی تقوی گزارشی از روند برنامه‌سازی در صدا و سیما و اهمیت تکمیل پوشش و سیگنال‌رسانی دیجیتال به منطقه کهگیلویه ارائه کرد و از خداوند بزرگ برای این عالم جلیل القدر صحت و سلامت و طول عمر باعزت مسئلت نمود.

در ادامه، آ میر احمد تقوی ضمن تشکر از بازدید حضوری و سرکشی مدیرکل صدا و سیما از منطقه، بر اهمیت خدمت‌رسانی مسئولین به مردم تأکید و برای کارکنان رسانه ملی آرزوی موفقیت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: