« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
جهان
رئیس جمهور روسیه روز جمعه در مصاحبه‌ای از تشدید تنش‌ها میان ایران و آمریکا ابراز نگرانی و تاکید کرد که این تنش‌ها به نفع هیچ کس نخواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از تشدید تنش‌ها میان آمریکا و ایران ابراز نگرانی کرد.

وی که با «الیور استون» کارگردان آمریکایی گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره وضعیت روابط آمریکا و ایران گفت:«از این موضوع بسیار نگران هستیم. این تنش‌ها ممکن است اوضاع اطراف ایران را بی‌ثبات کند و بر برخی کشورها که با آنها روابط بسیار عمیقی داریم تاثیر بگذارد و می‌تواند باعث موج گسترده جدیدی از پناهندگان شود و می‌تواند باعث ضررهای زیاد برای اقتصاد جهانی و انرژی جهان شود.»

رئیس جمهور روسیه از هرگونه گام واشنگتن و تهران به سوی یکدیگر استقبال کرده و تاکید کرد که تنش به نفع هیچ کس از جمله خود آمریکا نیز نخواهد بود.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه نیز روز جمعه در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ایرانی در تنگه هرمز، گفت که وضعیت در منطقه بسیار تنش‌بار است.

منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: