« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج جامعه پزشکی استان در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی و مشاوره ای در 29 روستای بخش دیشموک خدمت رسانی کردند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه سفر بسیج جامعه پزشکی به روستاهای بخش دیشموک این استان، گفت: در این طرح خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری و مشاوره ای به سه هزار نفر در 29 روستای بخش دیشموک ارائه شد.


وی با اشاره به تفاهم نامه بین امداد، سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد که تیم‌هایی برای خدمات رسانی به منطقه محروم بخش دیشموک اعزام شوند و در یک حرکت جهادی ده تیم به مدت دو روز خدماتی را در قالب اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت محیط و تغذیه، مامایی، مشاوره های روان پزشکی به جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر ارایه دهند.


مبشری از ویزیت بیماران در زمینه‌های فوق خبر داد و گفت: به بیماران روستاهای دیشموک خدمات بهداشتی و درمانی با حضور متخصصان و پزشکان مجرب ارائه شد.


وی از همکاری سپاه فتح استان در قالب تیم دندانپزشکی خبر داد و اظهار کرد: سپاه فتح خدمات بهداشتی و دندانپزشکی در بیش از 29 روستای بخش دیشموک با همکاری این نهاد و دانشگاه علوم پزشکی ارائه داد که بیمارانی که نیاز به ارجاع به پزشک  متخصص داشتند به‌صورت رایگان ارجاع داده شدند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سپاه فتح استان و کمیته امداد در زمینه‌های اشتغال، ساخت مسکن مددجویی جهیزیه و خدمات‌دهی بهداشتی  و فرهنگی باهم همکاری دارند، گفت: در آینده نزدیک خدمات مسکن مشترک به بهره‌برداری می‌رسد.


مبشری در پایان تأکید کرد: منطقه دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیرساختی فراوانی دارد که جا دارد مسئولان دستگاه‌های اجرایی به این مشکلات و محرومیت‌ها توجه بیشتری کرده و زمینه رشد این منطقه را فراهم کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: