« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
رئیس روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 درصد از تخلیه صندوق های صدقات در استان در سال جاری به شبکه های مردمی نیکوکاری و مؤسسات خیریه واجد شرایط واگذار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری 50 درصد تخلیه صندوق های صدقات خانگی کمیته امداد استان به مراکز نیکوکاری، شبکه های مردمی و مؤسسات خیریه واجد شرایط واگذار می شود.


وی افزود: به منظور اجرای برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد و با هدف اعتمادسازی عمومی و کاهش تصدی گری کمیته امداد، بخشی از وظایف این نهاد به شبکه های مردمی نیکوکاری و مؤسسات خیریه واجد شرایط که ارتباط ملموس تری با نیکوکاران و نیازمندان دارند واگذار می شوند.

مظاهری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 75 هزار صندوق صدقه خانگی در کهگیلویه و بویراحمد فعال است و صدقات مردمی از طریق این صندوق ها جمع آوری می شود، گفت: روند نظارت کمیته اماد بر تخلیه صندوق ها توسط شبکه ها و مؤسسات خیریه نظام مند و تعریف شده است و همچنین نظارت بر سیستم توزیع خدمات نیز انجام می گیرد.

مظاهری تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این مبلغ در سرفصل هایی مانند جهیزیه، مسکن، امور درمانی، خدمات فرهنگی، کمک بلاعوض و سایر خدمات برای مددجویان کمیته امداد استان هزینه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: