« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
آدم ربایی در تنگ مهریان یاسوج در فضای مجازی توسط پلیس تکذیب شد ولی مردم خواهان شناسایی و برخورد قاطعانه با شایعه پراکنان هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،خبری با عنوان آدم ربایی و تجاوز در تنگ مهریان یاسوج به صورت گسترده در فضای مجازی دست به دست چرخید تا اینکه جانشین رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد این خبر را از اساس کذب دانست و ان را تکذیب کرد.

البته این شایعه برای افرادی که دارای حداقل سواد رسانه‌ای باشند محلی از اعراب ندارد زیرا نویسنده چنان ناشیانه دست به قلم برده بود که با اولین نگاه حمل بر شایعه و کذب بودن آن در ذهن خطور می‌کرد.

در این شایعه زمان وقوع حادثه 4 صبح اعلام شده در حالی در این ساعت از شبانه روز دو زن و مرد یک محل جنگلی را برای تفریح انتخاب نمی‌کنند و در این شایعه کدهای فراوانی مبنی بر کذب بودن توسط نویسنده به صورت ناخواسته آمده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط پلیس، در خصوص ربودن فرد یا افرادی در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد، این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و هیچ فرد یا افرادی ربوده نشده‌اند.

  سرهنگ  کیقباد مصطفایی افزود: افرادی که اقدام به انتشار خبرهایی در خصوص آدم‌ربایی در شهرستان بویراحمد می‌کنند هدفی جز ایجاد رعب و وحشت بین مردم ندارند و از  تمامی مردم و شهروندان درخواست می‌شود تا از نشر و گفتن مطالب کذب در خصوص آدم‌ربایی خودداری کنند چراکه سبب ترس خانواده‌ها و مردم می‌شود.

وی در خصوص شایعه ربودن خانمی طی روزهای اخیر در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق اظهارات شاکی، هیچ آدم‌ربایی صورت نگرفته است که این موضوع از سوی پلیس استان تکذیب می شود و اصل ماجرای این پرونده ، صرفا درگیری و اختلافات بوده که با شکایت شاکی پرونده، موضوع توسط پلیس آگاهی استان در حال بررسی است.

سرهنگ مصطفایی ؛ با تاکید بر اینکه مردم آسوده ‌خاطر باشند چراکه امنیت کامل در استان برقرار است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با توجه به سوءاستفاده دشمن، هرگونه خبری را بدون اطلاع از صحت‌وسقم آن در فضای مجازی منتشر نکنند که سبب تشویش افکار عمومی شود.

جانشین رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان امنیت شهروندان و انتشار دهندگان مطالب کذب به طور حتم برخورد قاطعی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: