« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تأکید جهاد کشاورزی اصفهان به مالکان اراضی و باغات؛
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: هر گونه خرید و فروش اراضی در دفاتر اسناد رسمی صورت بگیرد زیرا زمانی که یک معامله در دفاتر اسناد رسمی به ثبت برسد اگر موردی و تخلفی وجود داشته باشد خریدار از آن مطلع می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، علی اکبر آخوندی با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها بر اساس قانون حفظ کاربری جرم محسوب شده و هر یک از مالکان یا متصرفان اراضی زراعی اگر به صورت غیر مجاز و بدون اخذ مجوز از کمیسیون‌های ذی‌ربط اقدام به تغییر کاربری کنند علاوه بر تخریب بنا به پرداخت جزای نقدی از یک تا 3 برابر بهای اراضی زراعی و باغ‌ها نیز محکوم می‌شوند.

او، ادامه داد: پیشنهاد و درخواست ما از عموم مردم اصفهان به ویژه روستاییان و کشاورزان پرتلاش این است که چنانچه قصد اجرای طرح و یا احداث بنا در اراضی زراعی و باغی را دارند، پیش از هرگونه اقدام از طریق تماس با سامانه 131، سامانه مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی، مراجعه به مدیریت جهادهای کشاورزی شهرستان‌ها و یا مدیریت امور اراضی مشاوره لازم را کسب و برای دریافت مجوز اقدام کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در توصیه‌ای به همشهریان بیان کرد: همشهریان به تبلیغات کاذب در زمینه خرید و فروش زمین و تغییر کاربری اراضی کشاورزی با هدف ویلاسازی و ساخت و ساز توجهی نکنند و قبل از هرگونه خرید مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کنند.

او، افزود: هرگونه خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی صورت بگیرد، زیرا زمانی که یک معامله در دفاتر اسناد رسمی به ثبت برسد اگر موردی و تخلفی وجود داشته باشد خریدار از آن مطلع خواهد شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: