« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
یاسوج
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آراد و حلما محبوب‌ترین نام برای فرزندان پسر و دختر این استان طی سه ماهه اول امسال بوده است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد علی تقوی محبوب‌ترین نام برای فرزندان محبوب‌ترین نام‌های کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماهه اول امسال پسر کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه نخست امسال آراد بوده است،گفت: نام حسین با ۴۵ مورد، رضا با ۳۶ مورد، امیرعلی با ۳۲ مورد و امیر عباس با ۳۰ مورد در مراحل بعدی محبوب‌ترین نام‌های پسر استان بوده اند.

وی اظهارکرد: محبوب‌ترین نام نوزادان دختر در استان را حلما عنوان و بیان کرد: فاطمه با ۳۴ مورد، آوا با ۳۳ مورد، باران با ۲۸ مورد و بهار با ۲۸ مورد به ترتیب دومین تا چهارمین نام دختر در استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال مهمترین علت مرگ و میر در این استان بیماری‌های قلبی و عروقی با ۲۶۳ مورد ۳۹ درصد فوتی‌های استان را تشکیل می‌دهد.

تقوی اضافه کرد: حوادث غیر عمدی با ۱۴ درصد، سرطان‌ها با ۱۱ درصد و سالخوردگی با ۹ درصد به ترتیب دومین تا چهارمین علت مرگ و میر استان هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: